گلایه ‌مندی شهروندان گلبافی از قطع مکرر آنتن‌دهی تلفن همراه

قطع خطوط تلفن همراه و اینترنت گلباف باعث نارضایتی و بروز مشکلاتی برای شهروندان گردیده است. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان» شهروندان گلبافی از تداوم چند ساله قطعی مکرر تلفن ثابت، مشکل آنتن دهی تلفن همراه و اختلال در اینترنت، که در این منطقه تشدید شده و مشکلات زیادی در زندگی روزمره […]

قطع خطوط تلفن همراه و اینترنت گلباف باعث نارضایتی و بروز مشکلاتی برای شهروندان گردیده است.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری« نذیر کرمان» شهروندان گلبافی از تداوم چند ساله قطعی مکرر تلفن ثابت، مشکل آنتن دهی تلفن همراه و اختلال در اینترنت، که در این منطقه تشدید شده و مشکلات زیادی در زندگی روزمره مردم بوجود آورده‌ است، گلایه دارند.

احمد امیری یکی دیگر از شهروندان گلبافی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با بیان اینکه قطعی‌های مکرر باعث شده تا برای برقراری هر تماس تلفنی و یا استفاده از اینترنت به دفاتر مخابراتی مراجعه کنیم و مسئولان شرکت مخابرات باید با جدیت بیشتری در قبال هزینه‌هایی که از مشترکین برای نصب و راه اندازی تلفن و اینترنت دریافت می کنند خدمات‌دهی کنند.

اکبر محمدی یکی از شهروندان گلبافی گفت: قطعی تلفن‌ باعث ایجاد مشکلات و نگرانی‌های زیادی برای دانش‌آموزان، دانشجویان و حتی کسبه شده است، بیشتر خانواده‌ها به خرید بسته اینترنت تلفن ثابت روی آورده‌اند که با قطعی تلفن‌ها امکان استفاده از آن هم وجود ندارد.

با توجه به گلایه‌مندی شهروندان گلباف از قطع تلفن‌های همراه در زمان قطع برق، با پیگیری‌های انجام شده، حمیدرضا عسکری مدیریت اداره مخابرات شهرستان کرمان، علت قطعی را فرسوده بودن و از کار افتادن باطری‌ها و دستگاه یو‌ پی اس سیستم تلفن همراه گلباف اعلام و عنوان کردند که بزودی باطری‌های جدید نصب و این مشکل برطرف می‌گردد.

انتهای خبر/تاج الدینی
 




گلایه ‌مندی شهروندان گلبافی از قطع مکرر آنتن‌دهی تلفن همراه

منبع:آرمـان
? گلایه ‌مندی شهروندان گلبافی از قطع مکرر آنتن‌دهی تلفن همراه