گفتمان سازی در خصوص ترویج مکتب سلیمانی مورد تاکید است

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به لزوم گفتمان سازی در خصوص ترویج مکتب سلیمانی گفت: مهمترین بخش در زمینه ترویج مکتب سلیمانی مردمی بودن آن است. به گزارش فت فتو، سردار محمد علی نظری ظهر سه شنبه در نشست ستادهای مردمی مکتب سلیمانی اظهارداشت: یکی از مهمترین بخش‌های ترویج مکتب سلیمانی توجه […]

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به لزوم گفتمان سازی در خصوص ترویج مکتب سلیمانی گفت: مهمترین بخش در زمینه ترویج مکتب سلیمانی مردمی بودن آن است.

به گزارش فت فتو، سردار محمد علی نظری ظهر سه شنبه در نشست ستادهای مردمی مکتب سلیمانی اظهارداشت: یکی از مهمترین بخش‌های ترویج مکتب سلیمانی توجه به ظرفیت‌های مردمی در این زمینه است و به خصوص جوانان کرمانی به این مبحث توجه ویژه دارند که نشان از آگاهی این قشر است.

وی تصریح کرد: مردمی بودن و مردم محوری ترویج مکتب سلیمانی می‌تواند در زمینه تأثیر گذاری بیشتر این مکتب کمک بسیار کند.

سردار نظری افزود: مردم در طول انقلاب نشان داده اند که نقش محوری در خصوص ارزش‌های انقلاب دارند و محبوبیت شهید سلیمانی در بین مردم ایران به خصوص در استان کرمان به این مهم کمک کرده است.

وی راه اندازی موکب‌های فرهنگی را در این زمینه تأثیر گذار دانست و گفت: تولید محتوا در این خصوص و عرضه کردن این تولیدات در فضای مجازی بسیار مهم است.

کد خبر ۵۶۴۳۱۷۴




گفتمان سازی در خصوص ترویج مکتب سلیمانی مورد تاکید است

منبع: مــهر
? گفتمان سازی در خصوص ترویج مکتب سلیمانی مورد تاکید است