گشت‌های الکترونیکی پلیس در کرمان راه اندازی شد

کرمان – فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: گشت‌های الکترونیکی پلیس را راه اندازی کرده‌ایم که یک تحول عظیم در پلیس ۱۱۰ ایجاد کرده است. به گزارش فت فتو سردار عبدالرضا ناظری پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: علی رغم توطئه دشمنان اما به لطف خدا، تلاش همکاران ما و […]

کرمان – فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: گشت‌های الکترونیکی پلیس را راه اندازی کرده‌ایم که یک تحول عظیم در پلیس ۱۱۰ ایجاد کرده است.

به گزارش فت فتو سردار عبدالرضا ناظری پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: علی رغم توطئه دشمنان اما به لطف خدا، تلاش همکاران ما و همکاری اصحاب رسانه امنیت و آرامش خوبی در جامعه حاکم است.

وی با بیان این مطلب که پلیس هم با هوشمند کردن خود با استفاده از تجهیزات مختلف در حال خدمت به مردم هستند، عنوان کرد: جا دارد در ابتدا از همکاران خود تشکر ویژه داشته باشم چراکه با تمام وجود و با فدا کردن جان خود موجب ایجاد امنیت و آرامش در جامعه شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان این مطلب که (پلیس هوشمند، قانون مداری، نشاط بهاری) شعار پلیس در ایام عید و سال جدید است، اضافه کرد: در سال جاری با افول کرونا ممکن است مسافرت‌ها بخصوص با وجود قبر مطهر سردار سلیمانی در کرمان بیشتر شود لذا پیش بینی ما این است که نوروز با نشاطی را خواهیم داشت و ما نیز برنامه ریزی های لازم را انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه کرونا همچنان وجود دارد و برای پیشگیری از این ویروس به مردم توصیه می‌شود شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: در خصوص چهارشنبه سوری نیز آگاه سازی عمومی و اقشار آسیب پذیر در حال انجام است، هماهنگی‌های قبل از این روز نیز انجام شده است ضمن اینکه به هیچ شخصی اجازه نخواهیم داد که سلامتی مردم را به خطر بیندازد.

سردار ناظری با بیان این مطلب که محورهای کرمان بعضاً کویری و خسته کننده است لذا موکب هایی را راه اندازی و مستقر کرده‌ایم تا مسافرین بتوانند استراحتی جهت سلامتی خود داشته باشند، اظهار داشت: با راه اندازی ارتباط الکترونیکی بیش از ۱۲۰ مقر ارتباط الکترونیکی در استان داریم.

وی با اشاره به اینکه گشت‌های الکترونیکی پلیس را راه اندازی کرده‌ایم که یک تحول عظیم در پلیس ۱۱۰ ایجاد کرده است، بیان داشت: همچنین تحول عظیم در استعلامات پلیس به وجود آمده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان این مطلب که پلیس برای ارائه خدمات بهتر کارهای خوبی را انجام داده است، خاطرنشان کرد: چنانچه خودرو شخص به سرقت برود از طریق ظرفیت الکترونیکی در تمامی کشور می‌تواند آن را استعلام کند.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ در سال جاری داشته‌ایم، ابراز داشت: برای دومین سال متوالی در حوزه جرایم ۲ درصد کاهش داشته‌ایم همچنین کاهش ۱۰۰ درصد سرقت طلافروشی را داشته ایم‌.

سردار ناظری با بیان این مطلب که در سال جاری شاهد کاهش ۹ درصدی سرقت‌های مسلحانه و ۱۵ درصدی سرقت‌های به عنف بوده‌ایم، بیان داشت: بیش از ۱۶۰ تن مواد مخدر را در سال جاری کشف کرده‌اند و اجازه توزیع آن را ندادند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان کشف جرایم اقتصادی و باندهای سازمان یافته قاچاق در سال جاری داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: در حوزه فضای مجازی افزایش ۱۸ درصدی وقوع جرایم سایبری را در سال جاری داشته‌ایم اما در نقطه مقابل شاهد افزایش ۲۳ درصدی کشف جرایم در این حوزه بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان این مطلب که ۶۴ درصد قربانیان جرایم فضای مجازی زیر ۲۵ سال سن داشته‌اند، تصریح کرد: خوشبختانه تمام سازمان‌ها و اداره جات پای کار آمده‌اند و ان شالله بتوانیم سال خوبی را برای عموم مردم رقم بزنیم.

کد خبر ۵۴۴۶۷۳۶




گشت‌های الکترونیکی پلیس در کرمان راه اندازی شد

منبع: مــهر
? گشت‌های الکترونیکی پلیس در کرمان راه اندازی شد