گسترش تعامل دستگاه قضایی با رسانه های استان کرمان

کرمان_ رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:جشنواره رسانه و عدالت، تجربیات بسیار خوبی برای گسترش تعاملات موجود بین دستگاه قضایی و رسانه‌ها حاصل کرده است. به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، صبح پنجشنبه در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه وعدالت استان کرمان که با حضور معاون قوه قضائیه و معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ وارشاد […]

کرمان_ رییس کل دادگستری استان کرمان گفت:جشنواره رسانه و عدالت، تجربیات بسیار خوبی برای گسترش تعاملات موجود بین دستگاه قضایی و رسانه‌ها حاصل کرده است.

به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، صبح پنجشنبه در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه وعدالت استان کرمان که با حضور معاون قوه قضائیه و معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی برگزارشد گفت: ۱۵ هزار و ۸۰۷ اثر از رسانه‌های مختلف استان در دو بخش کمی و کیفی به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه و عدالت ارسال شد که پس از بررسی هیأت داوران رسانه‌های برتر امروز معرفی می‌شوند.

وی گفت: تجارب بسیار خوب و مفید از جشنواره‌های گذشته به دست آمد و از یک سال پیش فراخوان‌ها داده و اهداف و عناوین جشنواره تشریح شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی، با اشاره به فعالیت مستمر دبیرخانه جشنواره رسانه و عدالت استان کرمان و برگزاری دوسالانه این جشنواره، اظهارداشت: در ادوار مختلف از برگزاری جشنواره رسانه و عدالت، تجربیات بسیار خوبی برای گسترش تعاملات موجود بین دستگاه قضائی و رسانه‌ها حاصل شده است و تلاش می‌شود که با بهره گیری از این تجربیات؛ در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر بهبود تصویر رسانه‌ای قوه قضائیه استفاده نمائیم.

رئیس شورای اطلاع رسانی دستگاه قضائی استان کرمان با بیان اینکه نخستین دوره جشنواره رسانه و عدالت با شرکت ۵۷ رسانه و دوره دوم نیز با شرکت ۴۱ رسانه برگزار شده است، عنوان کرد: سومین دوره این جشنواره با شرکت شش هزار و ۲۹ اثر از ۷۰ رسانه برگزار شد.

وی از حمایت‌های ریاست محترم قوه قضائیه و اعضای شورای عالی قوه قضائیه برای برگزاری جشنواره تقدیر کرد و گفت: در سفر ریاست معظم قوه قضائیه به استان موضوع جشنواره رسانه و عدالت مطرح و مورد حمایت ایشان قرار گرفت.

کد خبر ۶۰۴۸۸۴۳




گسترش تعامل دستگاه قضایی با رسانه های استان کرمان

منبع: مــهر
? گسترش تعامل دستگاه قضایی با رسانه های استان کرمان