گزینه عجیب و غریب و بدون رزومه برای استقلال/ لابی آقای سرمربی برای مدیرعاملی محمدی

مطرح شدن یک گزینه بی نام و نشان برای سرپرستی باشگاه استقلال بسیار عجیب بود. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از استعفای حجت کریمی از سمت سرپرستی مدیرعاملی استقلال، بحث و گمانه‌زنی درخصوص انتخاب جانشین وی بالا گرفته. روز گذشته محمد پولادگر معاون وزیر […]

مطرح شدن یک گزینه بی نام و نشان برای سرپرستی باشگاه استقلال بسیار عجیب بود.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از استعفای حجت کریمی از سمت سرپرستی مدیرعاملی استقلال، بحث و گمانه‌زنی درخصوص انتخاب جانشین وی بالا گرفته. روز گذشته محمد پولادگر معاون وزیر ورزش از انتخاب سریع السیر مدیرعامل جدید این باشگاه خبر داد و گفت: تا شنبه (امروز) مدیرعامل استقلال را مشخص خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم تیم استقلال که سرمایه ملی است بیش از این لطمه ببیند.

پس از اعلام استعفای کریمی، گزینه های سرپرستی این باشگاه در محافل خبری مطرح شدند. علی خطیر و حسین قریب از جمله نفراتی بودند که نامشان بر سر زبان ها افتاد با این وجود مطرح شدن یک گزینه بی نام و نشان در این میان بسیار عجیب بود.

علی محمدی مدیرعامل سابق شرکت فولاد خوزستان و فولاد اکسین، نامی بود که شب گذشته توسط یک منبع خبری رسانه ای شد و تبلیغات عجیبی بر روی او صورت گرفت. مدیری که البته هیچ روزمه ای در فوتبال ندارد و بیشتر گزینه سرمربی استقلال است تا نهاد تصمیم ساز.

ظاهرا جواد نکونام سرمربی استقلال رایزنی های متعددی داشته تا علی محمدی به عنوان مدیرعاملی باشگاه استقلال دست پیدا کند. وی که مدیرعامل کارخانه فولاد خوزستان بوده و با سرمربی کنونی استقلال رابطه نزدیک و دوستانه ای دارد، از مدیران صنعتی کشور است. در دوره ای که نکونام هدایت تیم فولاد را برعهده داشت، محمدی به عنوان مدیرعامل کارخانه فعالیت می کرد و حمایت ویژه ای نیز از وی داشت.

در این راستا، خبر می رسد برخی از دوستان نکونام در بدنه وزارت ورزش نیز تلاش ویژه ای دارند تا این اتفاق روی دهد و حمید سجادی وزیر ورزش را مجاب به این تصمیم کنند.

نکته عجیب اینکه امروز خبر رسید این گزینه گمنام هم تمایلی به حضور در استقلال ندارد و در حقیقت برنامه سرمربی استقلال و رفقا برای حضور او در جمع آبی ها نتیجه ای نداشته.

باشگاه استقلال در ماه های اخیر وضعیت نامطلوبی داشته که حضور کوتاه مدت حجت کریمی باعث تشدید آن شد. هم اکنون، انتقادات گسترده ای به سازمان خصوصی سازی و وزارت ورزش در حوزه استقلال وجود دارد که انتصاب مدیرعامل کنونی باشگاه را حساستر هم کرده است.

انتهای خبر/م




گزینه عجیب و غریب و بدون رزومه برای استقلال/ لابی آقای سرمربی برای مدیرعاملی محمدی

منبع:آرمـان
? گزینه عجیب و غریب و بدون رزومه برای استقلال/ لابی آقای سرمربی برای مدیرعاملی محمدی