گزارش فرمانده اطلاعات نیروی انتظامی کرمان به هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی

فرمانده اطلاعات نیروی انتظامی استان کرمان در دیدار با هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، ابعاد مختلف حادثه تروریستی کرمان و اطلاعات به دست آمده از دوربین‌ها ترافیکی و مکالمات عوامل تروریستی را تشریح کرد. به گزارش نذیر کرمان، هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بامداد امروز با […]

فرمانده اطلاعات نیروی انتظامی استان کرمان در دیدار با هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، ابعاد مختلف حادثه تروریستی کرمان و اطلاعات به دست آمده از دوربین‌ها ترافیکی و مکالمات عوامل تروریستی را تشریح کرد.

به گزارش نذیر کرمان، هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بامداد امروز با مدیر کل اطلاعات استان کرمان و سردار فرشید فرمانده انتظامی استان کرمان دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار در جریان پیگیری ها و اقدامات انجام شده جهت برخورد با عوامل پشتیبانی کننده تروریست های تکفیری قرار گرفتند.

در این نشست که فرمانده اطلاعات نیروی انتظامی نیز حضور داشت، ابعاد مختلف حادثه و اطلاعات به دست آمده از دوربین‌های ترافیکی و مکالمات عوامل تروریستی به اطلاع اعضای کمیسیون امنیت رسید.

انتهای پیام




گزارش فرمانده اطلاعات نیروی انتظامی کرمان به هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی

منبع: ایـسنا
? گزارش فرمانده اطلاعات نیروی انتظامی کرمان به هیات اعزامی کمیسیون امنیت ملی