گروگان میانسال از دست آدم ربایان در کهنوج رهایی یافت

کرمان- فرمانده انتظامی کهنوج گفت: مرد میانسالی که توسط چند نفر با تهدید سلاح گروگان گرفته و از استان خارج شده بود از دست آدم ‌ربایان رهایی یافت. به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ علی امیری افزود: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر […]

کرمان- فرمانده انتظامی کهنوج گفت: مرد میانسالی که توسط چند نفر با تهدید سلاح گروگان گرفته و از استان خارج شده بود از دست آدم ‌ربایان رهایی یافت.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ علی امیری افزود: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ربایش یک مرد میانسال توسط چند فرد مسلح از جلوی یک مغازه در یکی از روستاهای کهنوج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند آدم ربایان این فرد را به سبب برخی مسائل و اختلافات به یکی از نقاط شهرستان سراوان منتقل کرده‌اند که در ادامه با پیگیری‌های بی وقفه پلیس و استفاده از ظرفیت سران طوایف و ریش‌سفیدان منطقه، این فرد به آغوش خانواده‌اش برگردانده شد.

فرمانده انتظامی کهنوج خاطرنشان کرد: پی جویی های پلیسی منجر به شناسایی آدم ربایان شده است و اقدامات بعدی برای دستگیری آنان در دست انجام است.

کد خبر ۵۹۳۸۰۲۱




گروگان میانسال از دست آدم ربایان در کهنوج رهایی یافت

منبع: مــهر
? گروگان میانسال از دست آدم ربایان در کهنوج رهایی یافت