گروه قاچاق سلاح و مهمات جنگی شناسایی و دستگیر شدند

به گزارش نذیر کرمان، دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: باند سه نفره قاچاق سلاح و مهمات جنگی که محموله‌ای را از مرز‌های شرقی به جنوب کرمان حمل کرده  و قصد توزیع سلاح در جنوب استان کرمان را داشتند در جیرفت کشف و منهدم شد. افشین صالحی نژاد اظهار کرد: طی عملیات پیچیده […]

گروه قاچاق سلاح و مهمات جنگی شناسایی و دستگیر شدند


به گزارش نذیر کرمان، دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: باند سه نفره قاچاق سلاح و مهمات جنگی که محموله‌ای را از مرز‌های شرقی به جنوب کرمان حمل کرده  و قصد توزیع سلاح در جنوب استان کرمان را داشتند در جیرفت کشف و منهدم شد.


افشین صالحی نژاد اظهار کرد: طی عملیات پیچیده اطلاعاتی با دستور قضایی و تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات جیرفت سه قاچاقچی سلاح  دستگیر و ۱۵ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری  N ۱۵ و ۲۹ عدد خشاب از این باند کشف شد.


وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در تحقیقات فنی و اطلاعاتی از برنامه‌ریزی این باند قاچاق سلاح برای انتقال یک محموله قابل توجه سلاح جنگی از استان‌های مرزی به جنوب استان کرمان خصوصا شهرستان جیرفت مطلع شدند.


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ادامه داد: بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی برای شناسایی و دستگیری این اعضای این باند آغاز شد و تحقیقات گسترده‌ای صورت پذیرفت که مخفیگاه این افراد در جیرفت شناسایی و مورد رصد نامحسوس قرار گرفت.


صالحی نژاد اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه این باند غیر از سلاح و مهمات ۷۲ قوطی مشروبات الکلی نیز کشف و ضبط و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.


انتهای پیام/




گروه قاچاق سلاح و مهمات جنگی شناسایی و دستگیر شدند

منبع: ایـلنا
? گروه قاچاق سلاح و مهمات جنگی شناسایی و دستگیر شدند