گروهک منافقین، منفورترین فرقه تروریستی ضد انقلاب تاریخ ایران است

رئیس دانشگاه پیام نور رودبار جنوب گفت: فرقه منافقین از منفورترین گروهک‌های تروریستی تاریخ ايران است که در دهه ۶۰ فجیع‌ترین عملیات‌های تروریستی را در داخل کشور انجام دادند. به گزارش خبرنگار سیاسی نذیر کرمان، منافقین از خطرناک ترین و منفورترین گروه‌های ضدانقلاب تاریخ ایران به شمار می‌روند این فرقه تروریستی منافقین به‌سرکردگی مسعود رجوی […]

رئیس دانشگاه پیام نور رودبار جنوب گفت: فرقه منافقین از منفورترین گروهک‌های تروریستی تاریخ ايران است که در دهه ۶۰ فجیع‌ترین عملیات‌های تروریستی را در داخل کشور انجام دادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی نذیر کرمان، منافقین از خطرناک ترین و منفورترین گروه‌های ضدانقلاب تاریخ ایران به شمار می‌روند این فرقه تروریستی منافقین به‌سرکردگی مسعود رجوی در دهه ۶۰ فجیح ترین حملات و عملیات‌های تروریستی را در سراسر کشور انجام دادند به طوریکه تنها در زمانی ۱۱ فروردین تا ۲۶ اسفند سال۱۳۶۲، مسئولیت ترور ۴۵۸۳ شهروند ایرانی را برعهده گرفت.

 
 به شهادت رساندن زوار بی‌گناه در حرم امام رضا(ع)، تنها بخشی از کارنامه سیاه گروهک تروریستی منافقین است. آنها نه تنها سران نظام را هدف قرار می‌دادند، بلکه از کشتن و اعمال جنایت علیه مردم عادی نیز ابایی نداشتند.
 
به فرموده امام خمینی (ره) فرقه منافقین از کفار هم بدتر بودند چرا که با دشمنان درجه یک جمهوری اسلامی ایران علیه هموطنان شان متحد و هم دست شدند و با دادن اطلاعات به صدام بمب و موشک‌های بیشتری بر سر مردم بی‌دفاع می‌ریخت و بعد هم در نتیجه یک تحلیل متوهمانه با همدستی رژیم بعث عراق همراه با لشکری عظیم از ادوات و تجهیزات جنگی به کشور حمله کردند که در همان ابتدای رزمندگان غیور اسلام به فرماندهی شپهبد صیاد شیرازی در عملیات مرصاد طومارشان برای همیشه در هم پیچیده شد.
 
 ایمان شریفی رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان رودبار جنوب در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس سیاسی نذیر کرمان با بیان اینکه ماهیت گروهک منافقین با ترور و ترویستی بودن در هم آمیخته و گره خورده است، اظهار کرد: بیش از ۱۷ هزار شهید ترور کشور ما عمدتا به دست گروهک منافقین کوردل در حوادث سالهای ۶۰ و ۶۱ شامل ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، انفجار دفتر نخست وزیری، و ترور دادستان، پاسدار، روحانی و کاسب و مردم عادی در کوچه و بازار ترور و به شهادت رسیدند.
 
رئیس دانشگاه پیام نور رودبار جنوب افزود: خباثت و دشمنی دیگر گروهک منافقین این بود که با دشمن در حال جنگ با ایران متحد شدند رفتند با صدام در عراق ملاقات کرده و علیه ملت خودشان با دشمنان متحد شدند، کمتر دشمنی وجود دارد که این کار را انجام دهد و اینها از دشمن هم دشمن تر بودند.
 
وی با بیان اینكه دست منافقین به خون ملت‌های ایران و عراق آلوده است، بیان كرد: منافقین در جریان حضور در عراق بنا به خواست صدام در سركوب شیعیان این كشور نقش داشتند و تعدادی از آنها را به شهادت رساندند.
 
این استاد دانشگاه با بیان اینكه دشمنان در حال حاضر از منافقین در فضای مجازی و یا در جریان برگزاری اعتراضات به منظور ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌كنند،تصریح كرد : پیرمردها و پیرزن‌های عضو این سازمان در آلبانی پشت كامپیوتر نشسته‌اند و در راستای تهاجم فرهنگی و ایجاد جو روانی منفی در كشور اقدام به تولید محتوا می‌كنند.
 
وی گفت: چشم فتنه در عملیات مرصاد کور شد و چنان ضربه‌ای به‌ گروهک منحله منافقین وارد شد که دیگر جایگاه خود را از دست دادند و امروز فقط عروسک خیمه شب‌بازی سرویس‌های امنیتی دشمنان هستند.
 
شریفی با تاكید بر اینكه این سازمان به مانند یك گروه موذی عمل و در همین چارچوب از نقاط ضعف برای ضربه زدن استفاده می‌كند، گفت: سازمان مجاهدین خلق نقاط قوت و اوج خود را از دست داده است و در همین چارچوب است كه نمی‌تواند كار مستقل و طراحی شده را انجام دهد و مترصد بروز یک نقطه ضعف است تا بر آن سوار شود.
 
انتهای خبر/پورحیدر 




گروهک منافقین، منفورترین فرقه تروریستی ضد انقلاب تاریخ ایران است

منبع:آرمـان
? گروهک منافقین، منفورترین فرقه تروریستی ضد انقلاب تاریخ ایران است