گروه‌های جهادی نقش موثری در تحقق عدالت آموزشی دارند

وزیر آموزش و پرورش در دیدار با گروه‌های جهادی و مردمی کرمان گفت: گروه‌های جهادی نقش موثری در تحقق عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی دارند. یوسف نوری در این دیدار با اشاره به آغاز به کار قرارگاه جهادی عملیاتی «عدالت تربیتی» و «نصیب آموزشی برابر» در وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از […]

وزیر آموزش و پرورش در دیدار با گروه‌های جهادی و مردمی کرمان گفت: گروه‌های جهادی نقش موثری در تحقق عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی دارند.

یوسف نوری در این دیدار با اشاره به آغاز به کار قرارگاه جهادی عملیاتی «عدالت تربیتی» و «نصیب آموزشی برابر» در وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی، گروه‌های خیریه و افراد دلسوز در راستای دست‌یابی به وضعیت مطلوب در حوزه آموزش از مهمترین اهداف راه اندازی این قرارگاه است.

او، از شهید سلیمانی به عنوان سرباز فداکار اسلام و عبد صالح خداوند نام برد و می‌گوید: شهید سلیمانی با انجام کار جهادی و میدانی الگوی برای تمام ژنرال‌های دنیاست.

او با بیان اینکه ایجاد عدالت آموزشی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش کشور است، گفت: عدالت آموزشی را نمی‌توان جز با حلقه‌های میانی و گروه‌های جهادی ایجاد کرد و تبعیض را از بین برد.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی در پیشبرد اهداف آموزشی گفت: در تمام دنیا از حلقه‌های میانی با هدف نوع دوستی استفاده می‌شود، اما خوشبختانه در کشور ما علاوه بر نوع دوستی حلقه‌های میانی برای رضای خداوند متعال به خلق خدا خدمت می‌کنند.

نوری با بیان اینکه تکیه بر خداوند تبارک و تعالی به کار انسان خیر و برکت می‌دهد، گفت: از گرو ه‌های دانشجو معلمان توقع داریم در راستای تحقق عدالت آموزشی تلاش کنند و علاوه بر ساخت فضای آموزشی به رفع اشکالات درسی و جمع بندی دورس دانش آموزان دوره ابتدایی در مناطق دور دست بپردازند

فت فتو کرمان کرمان




گروه‌های جهادی نقش موثری در تحقق عدالت آموزشی دارند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? گروه‌های جهادی نقش موثری در تحقق عدالت آموزشی دارند