گردهمایی "یاران حاج قاسم" برگزار شد

فت فتو/کرمان گردهمایی “یاران حاج قاسم” با حضور همرزمان سردار سلیمانی در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد. سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، بیان کرد: ما معتقدیم مکتب حاج قاسم را بایستی با اندیشه زیبای او تشریح و تبیین کرد. وی افزود: ما سه سپاه داریم؛ سپاه اول ما گلزار […]

فت فتو/کرمان گردهمایی “یاران حاج قاسم” با حضور همرزمان سردار سلیمانی در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، بیان کرد: ما معتقدیم مکتب حاج قاسم را بایستی با اندیشه زیبای او تشریح و تبیین کرد.

وی افزود: ما سه سپاه داریم؛ سپاه اول ما گلزار شهدا است، سپاه دوم پیشکسوتان هستند که مرجعیت دارند و سپاه سوم سپاه امروز است؛ اگر بخواهیم سپاه سوم را به سپاه اول متصل کنیم باید از پیشکسوتان استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم به همچنین به تشریح برنامه‌های هفته مقاومت پرداخت.

 سردار حسین محمودی، همرزم سردار سلیمانی، بیان کرد: نخبگان و مسئولین کشوری همه در مورد سردار صحبت کردند اما در خصوص رزم در کرمان شهید سلیمانی مظلوم واقع شده است.

وی افزود: حاج قاسم فرماندهانی ساخت که در همه عملیات‌ها سخت‌ترین نقاط عملیات بر عهده لشکر ثارالله بود؛ این به واسطه صداقت و اخلاصی بود که در وجود حاج قاسم قرار داشت.

محمودی ادامه داد: عشایر معمولا از شجاعت بیشتری برخوردار هستند؛ شجاعت باید در ذات انسان باشد و این شجاعت در ذات حاج قاسم بود.

وی با بیان خاطراتی از شهید سلیمانی در میدان نبرد گفت: حاج قاسم دشمن را به خوبی شناخته بود و می‌گفت ارتش‌های دست‌پرورده آمریکا ضعیف هستند؛ این موضوع را با مقایسه ارتش قبل و بعد از انقلاب می‌توان فهمید.

محمودی تصریح کرد: ما همانطور که حق شمشیری که امام خمینی (ره) به دستمان داد را ادا کردیم، حق شمشیری که مقام معظم رهبری به ما دادند را ادا می‌کنیم.

شایان ذکر است در این مراسم “میثاق‌نامه حاج قاسم” توسط سرهنگ سلطانی خوانده شد؛ همچنین مدال المپیک دو کشتی‌گیر نیز به خانواده شهید سلیمانی و سپس به حرم مطهر حضرت زینب (س) تقدیم شد.

انتهای پیام 




گردهمایی "یاران حاج قاسم" برگزار شد

منبع: ایـسنا
? گردهمایی "یاران حاج قاسم" برگزار شد