گردهمایی و تجدید بیعت سپاهیان ثارالله استان در گلزار شهدا

امروزوهمزمان با سالروزولادت امام حسین ع و روز پاسدار، جمعی از فرماندهان و کادرنظامی سپاه ثارلله استان در گلزار شهدا کرمان باتجدید بیعت با فرمانده و سردار شهیدشان بر ادامه راه وی تاکید کردند . به گزارش فت فتو، در این مراسم فرمانده سپاه ثارلله استان هدف از تشکیل سپاه پاسداران را پایداری انقلاب اسلامی […]

امروزوهمزمان با سالروزولادت امام حسین ع و روز پاسدار، جمعی از فرماندهان و کادرنظامی سپاه ثارلله استان در گلزار شهدا کرمان باتجدید بیعت با فرمانده و سردار شهیدشان بر ادامه راه وی تاکید کردند .

به گزارش فت فتو، در این مراسم فرمانده سپاه ثارلله استان هدف از تشکیل سپاه پاسداران را پایداری انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت اکنون پس از سالها اقتدار وعزتمندی امروز پاسداران در راه اعتلای این نظام وانقلاب ازجان خویش هم می گذرند.

سردار معروفی افزود: اقتدار امروز سپاه و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدایی  همچون شهید سلیمانی است که برای پاسداری از این مرزو بوم ایثارگرانه خود را فدا کردند

همچنین خواهر شهیدان سیف الدینی و مادر شهید برهانی به نیابت از خانواده شهدا ازسردار معروفی فرمانده سپاه ثارلله استان و پاسداران به مناسبت روز پاسدار تجلیل کردند.




گردهمایی و تجدید بیعت سپاهیان ثارالله استان در گلزار شهدا

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? گردهمایی و تجدید بیعت سپاهیان ثارالله استان در گلزار شهدا