گردهمایی فرزندان شهدا برگزار شد

فت فتو/کرمان گردهمایی فرزندان شهدا به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و عنایت ویژه وی به فرزندان شهدا در مصلی امام علی (ع) برگزار شد. در ابتدای این مراسم سردار عبدالرضا ناظری، خطاب به فرزندان شهدا بیان کرد: گروهی از شما پدرانتان جنگ تحمیلی را تبدیل به فرصتی به نام دفاع مقدس کردند.  فرمانده […]

فت فتو/کرمان گردهمایی فرزندان شهدا به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و عنایت ویژه وی به فرزندان شهدا در مصلی امام علی (ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سردار عبدالرضا ناظری، خطاب به فرزندان شهدا بیان کرد: گروهی از شما پدرانتان جنگ تحمیلی را تبدیل به فرصتی به نام دفاع مقدس کردند.

 فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: گروهی دیگر از شما فرزندان عزیز شهدا، پدرانتان به همراه سردار سلیمانی مدافع حرم بودند؛ گروه سوم فرزندان و خواهر و برادران شهدایی هستند که در دفاع از امنیت کشور به شهدا پیوستند.

ناظری ادامه داد: سردار سلیمانی در هر سه عرصه حضور ارزشمند و ماندگار داشت؛ او مبارزی خستگی ناپذیر و فرمانده‌ای دلیر و شجاع در جبهه‌های حق علیه باطل بود.

وی عنوان کرد: ویژگی بارز جمیع این شهدا و علمدار شهدا، ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری در کنار دیگر سجایای اخلاقی بود.

در ادامه سردار معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، بیان کرد: حاج قاسم عاشق بچه‌های شهدابود و آنها را بچه‌های خود می‌دانستند به همین دلیل ما فرزندانشان را اینجا جمع کردیم تا بتوانیم دل سردار را شاد کنیم.

وی افزود: اگر دشمن قلب حاج قاسم را زد که همه چیز را تمام کند ما به دنیا صادر خواهیم کرد که امروز ۸۰ میلیون قلب سلیمانی از هر قوم و مذهب می‌تپد.

معروفی اضافه کرد: امسال رویکرد ۸۰ درصد مراسمات مردمی بود و برنامه‌ها را بین شهرستان‌ها توزیع کردیم؛ کرمان به عنوان پایتخت مقاومت امروز یکی از مطالبات مردم سراسر جهان است.

وی با بیان اینکه سال گذشته از ۵۵ ملیت مختلف در مراسم سردار شرکت کرده بودند، گفت: قبل از سالگرد اقداماتی از جمله دیدار با خانواده شهدا، نشست سران عشایر، تجمع مسئولین هیئت‌های سراسر کشور، سالگرد زلزله با شعار نقش شهید سلیمانی و شب شعرهایی برگزار شد.

معروفی در تشریح برنامه‌های هفته مقاومت توضیح داد: برنامه‌های هفته مقاومت با دعای کمیل شب جمعه هفته گذشته آغاز شد؛ در گلزار شهدای کرمان ویژه برنامه لحظه شهادت را داشتیم.

وی ادامه داد: یادواره شهدای تشییع، عزاداری در بیت‌الزهرا و نمایشگاه عکس، پویش ختم قرآن، جشنواره سلیمان سلامت، همایش بین‌المللی مقاومت، گردهمایی تقریب مذاهب، گردهمایی بانوان و گردهمایی یاران حاج قاسم با جمعیت دوهزار نفر، برنامه هم‌دانشگاهی در دانشگاه آزاد و اجلاسیه پنجشنبه از جمله برنامه‌های هفته مقاومت است.

معروفی اضافه کرد: ایجاد اسکان با ظرفیت ۲۰ هزار نفر و تأمین سه وعده غذایی زائرین، ایجاد ۱۰۰ موکب مردمی در حوزه فرهنگی، پذیرایی، خدمات و مشاوره و انجام اقدامات مؤمنانه به صورت روزانه در این هفته از دیگر برنامه‌های هفته مقاومت بود.

شایان ذکر است در این مراسم محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، نیز حضور داشت.

انتهای پیام 




گردهمایی فرزندان شهدا برگزار شد

منبع: ایـسنا
? گردهمایی فرزندان شهدا برگزار شد