گردهمایی خانواده‌های شهدای مدافع حرم در جوار مزار شهید سلیمانی

سعید ایرانمنش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: ۱۸ مرداد ماه، سالروز شهادت شهید محسن حججی به نام روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نام‌گذاری شده است. وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم با تأسی از […]

سعید ایرانمنش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: ۱۸ مرداد ماه، سالروز شهادت شهید محسن حججی به نام روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم با تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت و به احترام خون پاک شهدای هشت سال جنگ تحمیلی در دفاع از حرم آل‌الله و حمایت از مردم جنگ‌زده کشورهای عراق و سوریه حماسه‌ای دیگر ثبت کردند که از یاد بردنی نیست، گفت: شهدای مدافع حرم یکی از معجزات انقلاب اسلامی در این دوره است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به اینکه امنیت امروز منطقه و کشور ما، مدیون فداکاری مدافعان حرم است، بیان کرد: ۱۸ مرداد ماه روز گرامیداشت شهدایی است که فرسنگ‌ها دور از سرزمین خود برای مقابله و مواجهه‌ با دشمنان به میدان رفتند تا به جهانیان نشان دهند که اجازه نخواهند داد دشمن در منطقه خاورمیانه جولان دهد.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم برای دفاع از مردم مظلوم سوریه و عراق و دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) از جان خود گذشتند، خاطرنشان کرد: ۱۸ مرداد ماه روز گرامیداشت شهدایی است که خود را سرباز حضرت زینب (س) می‌دانستند و با شعار کُلُّنا عباسُکِ یا زینب(س) به میدان مبارزه با داعش می‌رفتند.

ایرانمنش با اشاره به نقش راهبردی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شکل‌گیری محور مقاومت، فرماندهی و پیروزی‌های آن، گفت: شهید سلیمانی در کنار دیگر شهدای مدافع حرم پیروزی‌های ارزشمندی را در مبارزه با داعش و مقابله با تروریسم جهانی داشتند.

وی با بیان اینکه در استان کرمان ۴۷ شهید مدافع حرم داریم که از این تعداد ۸ نفر ایرانی و ۳۷ نفر از اتباع افغانستانی هستند، افزود: برنامه‌هایی به مناسبت این دهه در کرمان برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم به همراه مسئولان استان از جمله این برنامه‌ها است، گفت: ویژه برنامه پایانی دهه دوم محرم در گلزار شهدای کرمان با عنوان شهدای مدافع حرم برگزار شد و تبلیغات محیطی و طراحی‌ها و انتشار تصاویر شهدای محرم در فضای مجازی را داشتیم.

وی از گردهمایی خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان کرمان در گلزار شهدای بین المللی کرمان و در جوار مرقد مطهر این شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سلیمانی خبر داد افزود: این برنامه دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۵۱۱/




گردهمایی خانواده‌های شهدای مدافع حرم در جوار مزار شهید سلیمانی

منبع: تسنــیم
? گردهمایی خانواده‌های شهدای مدافع حرم در جوار مزار شهید سلیمانی