گردشگری در کرمان باید توسعه یابد

کرمان – مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: با توجه به پتانسیل های گسترده گردشگری در کرمان باید این صنعت در استان توسعه چشمگیر یابد. فریدون فعالی در گفتگو با مهر اظهارداشت: استان کرمان پتانسیل‌ها و داشته‌های قابل توجهی در زمینه گردشگری دارد و اقدامات قابل توجهی نیز در راستای توسعه صنعت گردشگری و زیر […]

کرمان – مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان گفت: با توجه به پتانسیل های گسترده گردشگری در کرمان باید این صنعت در استان توسعه چشمگیر یابد.

فریدون فعالی در گفتگو با مهر اظهارداشت: استان کرمان پتانسیل‌ها و داشته‌های قابل توجهی در زمینه گردشگری دارد و اقدامات قابل توجهی نیز در راستای توسعه صنعت گردشگری و زیر ساختها انجام شده است و برایند کار باید به سمت توسعه صنعت گردشگری پیش برود.

وی عنوان کرد: کرمان در زمینه ثبت آثار جهانی پیش رو است و مراکز قطب‌های جذب گردشگر در کرمان قابل توجه است و متناسب با این ظرفیت‌ها نیز باید این استان سهمی متناسب از گردشگری کشور داشته باشد.

وی با اشاره به بازسازی و ساماندهی برخی از بناهای تاریخی در استان گفت: همه دستگاه‌ها و افرادی که می‌توانند باید با یکدیگر همکاری کنند تا چرخ صنعت گردشگری با شتاب بیشتری به گردش در آید.

وی همچنین از حمایت از بخش خصوصی در زمینه سرمایه گذاری در زمینه گردشگری خبر داد و افزود: از سرمایه گذاری در این زمینه استقبال می‌کنیم و حمایت‌های لازم نیز انجام می‌شود.

کد خبر ۵۶۰۵۰۰۴




گردشگری در کرمان باید توسعه یابد

منبع: مــهر
? گردشگری در کرمان باید توسعه یابد