گردشگران هندی برای درمان به کرمان می‌آیند

کرمان – مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از حضور نمایندگان یک شرکت گردشگری هند با هدف بررسی ظرفیت‌های درمانی، اقامتی و گردشگری این استان خبر داد. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان کرمان، فریدون فعالی اظهار کرد: نمایندگان شرکت گردشگری هند در مدت حضور در استان کرمان […]

کرمان – مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از حضور نمایندگان یک شرکت گردشگری هند با هدف بررسی ظرفیت‌های درمانی، اقامتی و گردشگری این استان خبر داد.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان کرمان، فریدون فعالی اظهار کرد: نمایندگان شرکت گردشگری هند در مدت حضور در استان کرمان از امکانات و تجهیزات بیمارستان مهرگان و همچنین ظرفیت‌های اقامتی و جاذبه‌های گردشگری این استان از قبیل باغ شاهزاده ماهان، کلوت‌های شهداد، باغ فتح‌آباد و بازار تاریخی کرمان و …دیدن کردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با بیان اینکه به‌زودی شاهد حضور گردشگران سلامت هند در این استان خواهیم بود، افزود: گردشگری سلامت فرصتی جدید برای احیا و توسعه صنعت گردشگری استان کرمان در دوران پساکرونا خواهد بود.

فعالی تاکید کرد: استان کرمان با داشتن مزیت‌های فراوان همچون برخورداری از کیفیت بالای خدمات درمانی و نیز وجود پزشکان حرفه‌ای می‌تواند به یکی از قطب‌های اصلی گردشگری سلامت در ایران تبدیل شود.

وی از صدور ۸ پروانه گردشگری سلامت در این استان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر دو دفتر خدمات مسافرتی دیگر نیز تقاضای کسب مجوز فعالیت در حوزه گردشگری سلامت را داده‌اند که در مرحله صدور پروانه قرار دارند.

کد خبر ۵۳۵۰۲۲۱




گردشگران هندی برای درمان به کرمان می‌آیند

منبع:مــهر
? گردشگران هندی برای درمان به کرمان می‌آیند