گردشگران هندی برای درمان به کرمان می‌آیند

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمان از حضور نمایندگان یک شرکت گردشگری کشور هند با هدف بررسی ظرفیت‌های درمانی، اقامتی و گردشگری در کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو؛ فریدون فعالی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به حضور نمایندگان یک شرکت گردشگری کشور هند با هدف بررسی ظرفیت‌های درمانی، اقامتی و گردشگری […]

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمان از حضور نمایندگان یک شرکت گردشگری کشور هند با هدف بررسی ظرفیت‌های درمانی، اقامتی و گردشگری در کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو؛ فریدون فعالی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به حضور نمایندگان یک شرکت گردشگری کشور هند با هدف بررسی ظرفیت‌های درمانی، اقامتی و گردشگری به استان کرمان  گفت:  این گروه از سوی یکی از شرکت های گردشگری به کرمان دعوت شده اند.

او افزود: نمایندگان این شرکت در مدت حضور خود در استان کرمان از امکانات و تجهیزات  یکی از بیمارستان های خصوصی  و همچنین ظرفیت‌های اقامتی و جاذبه‌های گردشگری استان کرمان از قبیل: باغ شاهزاده ماهان، کلوت‌های شهداد، باغ فتح‌آباد و بازار تاریخی کرمان و … دیدن کردند.

فعالی با بیان اینکه به‌زودی شاهد حضور گردشگران سلامت کشور هند در استان  کرمان خواهیم بود، بیان کرد: گردشگری سلامت،  فرصتی جدید برای احیا و توسعه صنعت گردشگری استان کرمان در دوران پساکرونا خواهد بود.

او تاکید کرد: استان کرمان با داشتن مزیت‌های فراوان همچون برخورداری از کیفیت بالای خدمات درمانی و نیز وجود پزشکان حرفه‌ای می‌تواند به یکی از قطب‌های اصلی گردشگری سلامت در ایران تبدیل شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از صدور ۸ پروانه گردشگری سلامت در این استان خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر ۲ دفتر خدمات مسافرتی دیگر نیز تقاضای کسب مجوز فعالیت در حوزه گردشگری سلامت را داده‌اند که در مرحله صدور پروانه قرار دارند.




گردشگران هندی برای درمان به کرمان می‌آیند

منبع:بــرنا
?
گردشگران هندی برای درمان به کرمان می‌آیند