گرامیداشت ۹ دی در گلزار شهدا و حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود

کرمان- فت فتو– رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: آیین گرامیداشت ۹ دی در حسینیه ثارالله و گلزار شهدای کرمان با سخنرانی آیت‌الله دری نجف آبادی برگزار می شود. به گزارش فت فتو، حسین انجم‌شعاع روز شنبه در جمع رسانه ها با بیان اینکه آیین گرامیداشت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت […]

کرمان- فت فتو– رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: آیین گرامیداشت ۹ دی در حسینیه ثارالله و گلزار شهدای کرمان با سخنرانی آیت‌الله دری نجف آبادی برگزار می شود.

به گزارش فت فتو، حسین انجم‌شعاع روز شنبه در جمع رسانه ها با بیان اینکه آیین گرامیداشت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در کرمان به عنوان پایتخت مقاومت جهان اسلام به صورت ویژه برگزار خواهد شد، افزود: مراسم گرامیداشت این روز در کرمان صبح پنجشنبه در حسینه ثارالله شهر کرمان و عصر همان روز در گلزار شهدا و در جوار مرقد مطهر سپهبد شهید سلیمانی سیدالشهدای مقاومت نیز برگزار می ‌شود.

به گفته وی، سخنران ۲ مراسم گرامیداشت نهم دی در کرمان آیت‌الله دری نجف آبادی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اراک خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت قرار داریم اظهار داشت: سال ۸۸ عده‌ای با حمایت استکبار، به بهانه تقلب در انتخابات قصد ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی را داشتند اما مردم برابر فتنه و فتنه‌گران ایستادند و حماسه آفرینی کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه مردم ما در ۹ دی سال ۸۸ با حضور حماسی خود توطئه دشمن را خنثی و بساط فتنه‌گران را جمع کردند ادامه داد: ۹ دی یک روز سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود که در تداوم انقلاب بسیار اثرگذار است.

وی گفت: ۹ دی تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه است و نگاه ما به این روز باید یک نگاه بابصیرت باشد؛ بصیرت و روشنگری، نظام را در برابر فتنه‌ها بیمه می‌کند و مردم ما در روز ۹ دی با بصیرت کامل کنار ولایت‌فقیه که عمود خیمه نظام اسلامی است ایستاده و با ولایت تجدید میثاق کردند.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه ایجاد فتنه‌ها یکی از اقدامات دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و در این سال‌ها دشمنان توطئه‌های زیادی علیه کشور و نظام انجام داده اند گفت: در تمامی این سال‌ها رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی مردم از ولایت موجب شد تهدیدات، توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن به نتیجه نرسد.




گرامیداشت ۹ دی در گلزار شهدا و حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود

منبع: ایرنـا
? گرامیداشت ۹ دی در گلزار شهدا و حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود