گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان با تجمع و حضور استادان، کارکنان و دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در محکومیت اقدامات مستکبرانه آمریکا و صهیونیسم جهانی برگزار شد. به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو، مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان همراه با قرائت بیانیه و تجمع به مناسبت روز ملی استکبار جهانی با حضور استادان، […]

مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان با تجمع و حضور استادان، کارکنان و دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در محکومیت اقدامات مستکبرانه آمریکا و صهیونیسم جهانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های فت فتو، مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان همراه با قرائت بیانیه و تجمع به مناسبت روز ملی استکبار جهانی با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان در محکومیت اقدامات مستکبرانه آمریکا و صهیونیسم جهانی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم که به همت بخش‌های مختلف به‌ویژه معاونت فرهنگی دانشجویی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی و پایگاه‌های بسیج استادان، کارکنان و دانشجویان برگزار شد، دانشگاهیان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با قرائت بیانیه انزجار خود را علیه استکبار جهانی با سردادن شعارهایی ازجمله مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل اعلام کردند.




گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

منبع:آنـــا
? گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی