گرامیداشت هفته مهارت با تجلیل از برترینهای ملی

همایش استانی گرامیداشت هفته مهارت با تجلیل از برترینهای ملی امروز به میزبانی دانشگاه چمران کرمان برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کرمان، رئیس دانشکده فنی چمران کرمان گفت استفاده از نیروی ماهر در صنایع استان میتواند زمینه توسعه صنایع و افزایش تولید را فراهم کند. جعفری کرمانی پور از برگزاری دوره تخصصی تابستان مهارتی […]

همایش استانی گرامیداشت هفته مهارت با تجلیل از برترینهای ملی امروز به میزبانی دانشگاه چمران کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز کرمان، رئیس دانشکده فنی چمران کرمان گفت استفاده از نیروی ماهر در صنایع استان میتواند زمینه توسعه صنایع و افزایش تولید را فراهم کند.

جعفری کرمانی پور از برگزاری دوره تخصصی تابستان مهارتی برای افزایش میزان تخصص و مهارت نیروی انسانی و آماده سازی این افراد برای صنایع خبر داد .

معاون اقتصادی استاندار هم در این همایش گفت:نگاه ویژه به آموزش و مهارت آموزی نیروی انسانی مورد نیاز برای بنگاه های اقتصادی ضروری است .

مهرابی افزود: نگاه به فارغ التحصیلان ماهر در رشته های مختلف و درنظر گرفتن تخصص آنها با توجه به نیاز بازار کار، راه گشای موفقیت در بخش اقتصاد است .

وی تاکید کرد: یکی از دلایل عقب ماندن برخی صنایع در زمینه تولید نبود نیروی انسانی ماهر است که تا کنون ناشناخته مانده اند و برای بکارگیری و استفاده از دانش این افرادبایستی زمینه را فراهم کرد .

در این همایش از افرادی که در جشنواره ملی مهارت حائز رتبه برتر شدند هم تجلیل شد.




گرامیداشت هفته مهارت با تجلیل از برترینهای ملی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? گرامیداشت هفته مهارت با تجلیل از برترینهای ملی