گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تمرکز بر جوانان برنامه‌ریزی شود

کرمان- فت فتو- امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: در برنامه ریزی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید برای جوانانی که جنگ را درک نکردند هم برنامه داشت. به گزارش فت فتو حجت الاسلام اصغر عسکری روز شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس رفسنجان در شمال استان کرمان اظهارداشت: این هفته بهترین زمان […]

کرمان- فت فتو- امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: در برنامه ریزی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید برای جوانانی که جنگ را درک نکردند هم برنامه داشت.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام اصغر عسکری روز شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس رفسنجان در شمال استان کرمان اظهارداشت: این هفته بهترین زمان برای توجیه نسل جوان از آنچه بر این کشور در دفاع مقدس گذشت، است.

وی بیان کرد: جوانان باید بدانند در زمان جنگ تحمیلی علیه ایران تمامی دنیا به وسیله نیروهای نظامی و تسلیحات نظامی به پا خاستند اما نتوانستند کاری را پیش ببرند.

عسکری بیان کرد: هر چه از دفاع مقدس فاصله بگیریم مسئولیت ما در همه مسائل از جمله توجیه نسل جوان و آینده بیشتر می شود.

وی توضیح داد: یکی از مواردی که به طور جدی باید روی آن کار شود پرداختن به ریشه های جریان استکبار جهانی است؛ اینکه جنگ علیه ایران از چه زمانی شروع  شد و حمله هوایی و زمینی به ایران از کجا آغاز شد،در ادامه نیز نسل جوان را توجیه کنیم که ما دفاع کردیم و این دفاع که دفاع از ارزش ها، نوامیس کشور و تمامیت ارضی بود و چقدر این دفاع مقدس است.

فرماندار رفسنجان هم در این نشست گفت: حضور مردم در جبهه جنگ توطئه های چندگانه دشمن در براندازی انقلاب اسلامی را خنثی کرد؛ محاسبات دشمن درست بود اما ایرانیان با حضور در میدان محاسبات آنها را به هم ریختند.
مجید فصیحی هرندی بیان کرد: با فرهنگ شهادت و جبهه مقاومت اسلام ستیزی ها از بین رفت، در عمل می توان پاسداشت را اجرا کرد.




گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تمرکز بر جوانان برنامه‌ریزی شود

منبع:ایرنـا
? گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تمرکز بر جوانان برنامه‌ریزی شود