گرامیداشت شهدای تشییع در کرمان

گرامیداشت یاد وخاطره شهدای تشییع مراسم حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد. فت فتو کرمان – حجت الاسلام ناصر رفیعی ،کارشناس مذهبی واستاد دانشگاه در گلزارشهدای کرمان در گرامی داشت یاد وخاطره شهدای تشییع حاج قاسم گفت: حضرت زهرا (س)دانش کامل را در اختیارداشت. به گفته او، امام صادق فرمود (دانش چهار […]

گرامیداشت یاد وخاطره شهدای تشییع مراسم حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

فت فتو کرمان – حجت الاسلام ناصر رفیعی ،کارشناس مذهبی واستاد دانشگاه در گلزارشهدای کرمان در گرامی داشت یاد وخاطره شهدای تشییع حاج قاسم گفت: حضرت زهرا (س)دانش کامل را در اختیارداشت.

به گفته او، امام صادق فرمود (دانش چهار چیز است خداشناسی، خود شناسی، آسیب شناسی و وظیفه شناسی) که حضرت زهرا(س) دانش کامل را تسلط داشت.

او می‌گوید: خودشناسی یعنی انسان دغدغه اش چیزی فراتر ازخوردن و آشامیدن باشدکه شهید سلیمانی خودشناس بود احساس کرد وجودش در عرصه بین المللی و مقاومت نیاز است و رفت.

حجت الاسلام رفیعی گفت: انسان فقط برنامه ریزی می‌کند، اما خداوند تدبیر می‌کند.

به گفته این کارشناس مذهبی، خداشناسی و خودشناسی معرفت‌هایی است که انسان نیاز دارد.

او گفت: شهید سلیمانی اگر خدا و خود را شناخت وظیفه خود را هم شناخت اگر تلاش شهید سلیمانی نبود دور تا دور ما را داعش گرفته بود و کاری که شهیدان مقاومت کردند، بزرگ بود.

این استاد دانشگاه می‌گوید: کشور عراق اگر مرکز داعش می‌شد بعدا پایگاه اسرائیل می‌شد، اما شهید سلیمانی نگذاشت، چون وظیفه اش را دانست.

او گفت: انسان در انجام وظیفه به آسیب‌ها و خطرات فکر نمی‌کند.

کسانی که با شهید سلیمانی راه افتادند شبیه حر برای اباعبدالله(ع)عمل کردند یابرخی یارانی که با سیدشهدا حرکت کردند درنهایت شهادت نصیب شان شد.

کارشناسی مذهبی و رسانه‌ای می‌گوید: شهید پورجعفری بصیرت داشت و معرفت خاصی به حاج قاسم داشت، دوش به دوش حاج قاسم سلیمانی همه جا حضور داشت درنهایت هم شهادت در راه خدا نصیبش شد.

او گفت: شهدای تشییع حاج قاسم هم هرکدام با عشق وعلاقه‌ای که به حاج قاسم داشتند در این مسیر فدا شدند چرا که وظیفه خودشان را شرکت در تشییع این مرد بزرگ وخداشناس می‌دانستند.

انتهای پیام/ی




گرامیداشت شهدای تشییع در کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? گرامیداشت شهدای تشییع در کرمان