گرامیداشت بیستمین سالگرد شهادت شهدای غدیر در کرمان

به گزارش فت فتو از کرمان، به‌مناسبت بیستمین سالگرد آسمانی شدن جمعی از سپاهیان در حادثه سقوط هواپیما، جمعی از ثاراللهیان کرمان با همراهی تعدادی از خانواده‌های این شهدا عصر امروز، ۳۰ بهمن‌ماه با حضور در یادمان شهدای غدیر در ارتفاعات سیرچ از توابع شهرستان کرمان یاد این شهدا را گرامی داشتند. گفتنی است، ۲۷۶ […]

به گزارش فت فتو از کرمان، به‌مناسبت بیستمین سالگرد آسمانی شدن جمعی از سپاهیان در حادثه سقوط هواپیما، جمعی از ثاراللهیان کرمان با همراهی تعدادی از خانواده‌های این شهدا عصر امروز، ۳۰ بهمن‌ماه با حضور در یادمان شهدای غدیر در ارتفاعات سیرچ از توابع شهرستان کرمان یاد این شهدا را گرامی داشتند.

گفتنی است، ۲۷۶ نفر از پاسداران، فرماندهان ستاد مشترک سپاه، جمعی از لشکر ۴۱ ثارالله و عوامل پرواز، ۳۰ بهمن‌ماه سال ۱۳۸۱ و همزمان با عید غدیر در سانحه برخورد هواپیمای سپاه با ارتفاعات سیرچ کرمان به شهادت رسیدند. به‌مناسبت تقارن این سانحه با عید غدیر از این شهدا با نام «شهدای غدیر» یاد می‌شود. یادمان شهدای غدیر محل پیدا شدن بخش‌هایی از پیکرهای مطهر شهدا پس از تدفین آنها است که در محل حادثه در ارتفاقات سیرچ قرار دارد.

انتهای پیام




گرامیداشت بیستمین سالگرد شهادت شهدای غدیر در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? گرامیداشت بیستمین سالگرد شهادت شهدای غدیر در کرمان