گام به گام به سمت آموزش حضوری پیش می‌رویم

کرمان – مدیرکل آموزش و پرورش کرمان با اشاره به اینکه تمام تلاشمان این است که گام به گام به سمت آموزش حضوری پیش رویم، گفت: حضور دانش آموزان در مدارس می‌تواند دستاوردهای بسیار خوبی داشته باشد. به گزارش فت فتو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، […]

کرمان – مدیرکل آموزش و پرورش کرمان با اشاره به اینکه تمام تلاشمان این است که گام به گام به سمت آموزش حضوری پیش رویم، گفت: حضور دانش آموزان در مدارس می‌تواند دستاوردهای بسیار خوبی داشته باشد.

به گزارش فت فتو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب ضمن تبریک و خدا قوت هفته بسیج دانش آموزی به همه مسئولان این نهاد ارزشمند و همه دانش آموزان بسیجی گفت: امیدواریم در سال تحصیلی جدید هم شاهد اقتدار بسیج دانش آموزی و دستاوردهای خوبی باشیم.

وی ادامه داد: در اثر برقراری تعامل بسیار مطلوب با سپاه ثارالله استان در قالب بسیج فرهنگیان و دانش آموزی توانسته‌ایم کارهای خوبی انجام دهیم به ویژه در شرایط کرونایی، بسیجیان ما را تنها نگذاشتند و در هنرستان‌ها با حرکتی بسیجی ماسک‌های زیادی تولید شد.

اسکندری نسب افزود: آنچه در دستور کار آموزش و پرورش و بسیج است به واسطه همه مأموریت‌ها، تربیت دانش آموزی تراز نظام و همگام با گام دوم انقلاب است، یک هزار و ۱۰۰ معلم در قالب ۱۰ هزار ساعت درسی در پایه‌های نهم، دهم و یازدهم برای درس آمادگی دفاعی داشتیم.

وی گفت: فعالیت‌های پژوهشی و علمی فراوانی توسط معلمان و دانش آموزان بسیجی انجام شده، اردوی راهیان نور یکی از دستاوردهای مهم سپاه و آموزش و پرورش است، سال قبل به واسطه بیماری کرونا این اردوها مجازی برگزار شد و از طریق شبکه شاد حدود ۱۰۰ هزار دانش آموز از این برنامه‌ها بهره مند شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: در طرح یاوران ولایت ۶۹۳ دانش آموز تربیت دیده‌اند، طرح شهید بهنام محمدی در ۱۵۶ مدرسه توسط ۴۶۳ مربی انجام شد و راه اندازی مجامع علوی و فاطمی و اردوهای دانش آموزی طرح هجرت که دانش آموزان مهارت‌های آموخته شده را ارائه می‌کنند از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

اسکندری نسب گفت: سال قبل ۲۷۸ نفر عضو سازمان بسیج دانش آموزی بودند و امیدواریم در سال تحصیلی جاری هم به لحاظ کیفی برنامه‌های متنوعی داشته باشیم و هم به لحاظ کمی دانش آموزان بیشتری را بتوانیم پوشش دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بسیج رسالت بسیجی بودن خود را همیشه انجام داده و در موضوع کمک‌های مومنانه اقدامات بسیار خوبی انجام شده، حدود ۴ میلیارد تومان جمع آوری و کمک‌ها توزیع شد.

وی بیان کرد: از ظرفیت سپاه ثارالله همیشه استفاده کرده‌ایم و در زمینه تعمیر و تجهیز مدارس ۸۰۰ چشمه بهداشتی با کمک سپاه ثارالله ساخته شد. جلوه‌های ایثارگری زیادی که از طریق آموزش حضوری برای دانش آموزان محروم انجام شد و در استان‌های دیگر کشور هم از این اقدام بسیجی الگوگیری شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه از سوم مهر ماه کلاس‌های ۱۰ تا ۱۵ نفره در استان به صورت حضوری برگزار شده است، گفت: یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش این است که افت تحصیلی رخ ندهد.

وی اظهار کرد: تمام تلاش این است که گام به گام به سمت آموزش حضوری پیش رویم، حضور دانش آموزان در مدارس می‌تواند دستاوردهای بسیار خوبی داشته باشد، سال گذشته به واسطه کم تحرکی دانش آموزان، ۱۵ درصد دانش آموزان دچار چاقی مفرط شدند.

کد خبر ۵۳۴۰۲۸۹




گام به گام به سمت آموزش حضوری پیش می‌رویم

منبع:مــهر
? گام به گام به سمت آموزش حضوری پیش می‌رویم