گازرسانی به روستای خبر شهربابک به پایان رسید

کرمان _فت فتو_ نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: گاز رسانی به روستای خبر (khabr)شهربابک به پایان رسیده و بزودی کار گاز رسانی به همه نقاط شهرستان شروع خواهد شد. مصطفی رضاحسینی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در شهربابک، به توسعه همه جانبه فرهنگ در شهربابک تاکید کرد و بیان […]

کرمان _فت فتو_ نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: گاز رسانی به روستای خبر (khabr)شهربابک به پایان رسیده و بزودی کار گاز رسانی به همه نقاط شهرستان شروع خواهد شد.

مصطفی رضاحسینی شامگاه یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در شهربابک، به توسعه همه جانبه فرهنگ در شهربابک تاکید کرد و بیان داشت: اولین اعتباری که برای فرهنگ شهرستان پرداخت شده است ۲۰۰ میلیون تومان برای حصارکشی دور مصلی امام علی (ع) اخذ شده است.

وی یادآور شد: برای سفر رئیس جمهور به استان کرمان ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای شهربابک در نظر گرفته شده است و عوامل اجرایی شهرستان باید پیگیر تخصیص این اعتبار باشند.

رضاحسینی با اشاره به اینکه سیل ماه قبل هزار و ۵۰ میلیارد تومان خسارت به شهربابک وارد آورد، افزود: بحران این سیل در شهرستان شهربابک را سپاه در راس آن فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهربابک و هلال احمر مدیریت و کمک رسانی کردند.

وی خاطرنشان کرد: من با افراد به عنوان شخص حقیقی هیچ مشکلی ندارم اما وقتی افراد مسئولیت پذیر و دارای وجه حقوقی می شوند مباحث، چالش ها و اختلاف نظرهای اجرایی و عملکردی بوجود می آید.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجایی که سال های سال کار اجرایی انجام داده ام و شهربابک را به خوبی میشناسم و میدانم باید چه کاری انجام داد که با کمترین هزینه بیشترین نفع، توسعه و سربلندی را برای مردم داشته باشد، بلافاصله بعد از این که مجلس یازدهم کار خود را آغاز کرد وارد کارزار شدیم و عملیات را برای توسعه شهرستان، جذب سرمایه گذار و رسیدن به زیرساخت ها شروع کردیم و در کمتر از دو سال برای بالغ بر دو هزار و ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه گاز رسانی به روستای خبر به پایان رسیده و به زودی کار گاز رسانی به همه نقاط شهرستان شروع خواهد شد، اظهار داشت: کار ساخت بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی شهرستان با زیربنای ۲۱ هزار مترمربع آغاز شده است.

شهرستان شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری غرب کرمان واقع شده است.




گازرسانی به روستای خبر شهربابک به پایان رسید

منبع: ایرنـا
? گازرسانی به روستای خبر شهربابک به پایان رسید