کوچه‌های خاکی بَم در انتظار آسفالت

سه هزار کوچه خاکی در شهرستان بَم در انتظار آسفالت به سر می‌برند. به گزارش فت فتو ،با گذشت هجده سال از زلزله بم هنوز کوچه‌های خاکی بسیاری در این شهرستان وجود دارد که آسفالت نشده و مشکلات زیادی برای عبور ومرو مردم ایجاد کرده است. رییس شورای شهر بم می‌گوید: بیش از ۳۰۰۰ کوچه […]

سه هزار کوچه خاکی در شهرستان بَم در انتظار آسفالت به سر می‌برند.

به گزارش فت فتو ،با گذشت هجده سال از زلزله بم هنوز کوچه‌های خاکی بسیاری در این شهرستان وجود دارد که آسفالت نشده و مشکلات زیادی برای عبور ومرو مردم ایجاد کرده است.

رییس شورای شهر بم می‌گوید: بیش از ۳۰۰۰ کوچه و معبر خاکی در بم وجود دارد و خواسته اصلی مردم در حال حاضر آسفالت کوچه‌ها و معابر است.
کریم غضنفرآبادی افزود: اصلاح واسفات این تعداد معابر حق و خواسته اصلی مردم است و امیدواریم دولت جدید به این امر کمک کرده تا بتوانیم خواسته‌های مردم را تحقق بخشیم.

وی همچنین از توقف طرح پل ولایت خبر داد و گفت: این پل با همکاری شهرداری بم و اداره کل راه و شهرسازی استان قرار بود اجرا شود و تاکنون شهرداری بم حدود ۵ میلیارد تومان هزینه کرده، اما طرف مقابل به هیچ تعهدی عمل نکرده و ما پیگیری قانونی خود را آغاز کرده ایم و آن‌ها باید پاسخگوی حق مردم بم باشند.

رییس شورای شهر بم افزایش حاشیه نشینی را یکی دیگر از معضلات این شهر عنوان کرد و گفت: عدم نظارت ادارات مرتبط یکی از عوامل اصلی این پدیده است و متاسفانه جلسات برگزار می‌شوند، ولی عملکردی دیده نمی‌شود.




کوچه‌های خاکی بَم در انتظار آسفالت

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? کوچه‌های خاکی بَم در انتظار آسفالت