کوچه‌های خاکی شهر راین داد ِمردم را درآورد

آسفالت بودن خیابان‌‌ها و کوچه‌های شهرها یکی از مهم‌ترین خدمات شهرداری‌هاست و مردم توقع دارند حداقل از این نعمت برخوردار باشند، به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو؛ خاکی بودن بسیاری از کوچه‌های راین باعث ناراحتی بسیاری از شهروندان راینی قرار گرفت. احمد امیری یکی از شهروندان راین در گفتگو با خبرنگار فت فتو در […]

آسفالت بودن خیابان‌‌ها و کوچه‌های شهرها یکی از مهم‌ترین خدمات شهرداری‌هاست و مردم توقع دارند حداقل از این نعمت برخوردار باشند،

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو؛ خاکی بودن بسیاری از کوچه‌های راین باعث ناراحتی بسیاری از شهروندان راینی قرار گرفت.

احمد امیری یکی از شهروندان راین در گفتگو با خبرنگار فت فتو در راین با اشاره به خاکی بودن بسیاری از کوچه و خیابان‌های این شهر گفت: همچنان بسیاری از کوچه‌های این شهر خاکی است درحالی‌ که در شهرها نباید کوچه خاکی وجود داشته باشد.

اصغر امینی یکی از شهروند‌های راینی گفت: باید طی این سال‌ها حداقل کوچه‌های خاکی شهر آسفالت می‌شد تا این شهر کمی چهره زیبایی به خود می‌گرفت.
 

این مورد را مسئولین در جلسه‌‌ای که برای مشکلات راین برگزار شد پیگیری کردیم.

مهدی قائمی شهردار راین در گفتگو فت فتو گفت: تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام کوچه‌های خاکی راین آسفالت می‌شود.

 
قائمی امروز در جلسه در محل سالن اجتماعات مسجد جامع راین با بیان اینکه
درصورت اختصاص ۵۰۰ تن قیر به شهرداری راین تا پایان سال ۱۴۰۲ تمام کوچه‌های خاکی پر رفته و آمد در شهر راین آسفالت خواهد شد.

انتهای خبر/ تاج الدینی 

 




کوچه‌های خاکی شهر راین داد ِمردم را درآورد

منبع:آرمـان
? کوچه‌های خاکی شهر راین داد ِمردم را درآورد