کولیوند: استخدام امدادگران داوطلب هلال احمر پیگیری می‌شود

کرمان – فت فتو – رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی با اشاره به دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر هموارشدن مسیر استخدامی امدادگران داوطلب هلال احمر هستیم. به گزارش روز جمعه فت فتو به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، پیرحسین کولیوند شامگاه پنجشنبه در دیدار جمعی از امدادگران […]

کرمانفت فتو – رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی با اشاره به دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیر هموارشدن مسیر استخدامی امدادگران داوطلب هلال احمر هستیم.

به گزارش روز جمعه فت فتو به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، پیرحسین کولیوند شامگاه پنجشنبه در دیدار جمعی از امدادگران و نجاتگران پایگاه امدادونجات جاده‌ای سربیژن در جنوب کرمان افزود: امدادگران قشر مظلوم و زحمتکش جمعیت هلال احمر هستند که کار حاکمیتی انجام می دهند. 

رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: از طریق سازمان‌های امور استخدامی و برنامه و بودجه، پیگیر راهکارهایی برای جذب، استخدام، افزایش اعتبارات ایاب و ذهاب و نیز پوشش بیمه درمانی و سنواتی امدادگران هستیم.

کولیوند با اشاره به اهمیت موضوع اعتماد مردم به این جمعیت به عنوان یکی از سرمایه های اجتماعی بسیار مهم اظهار داشت: از امدادگران انتظار است همچنان با شور و اشتیاق به مردم خدمت رسانی کنند.

وی ادامه داد: تکلیف نیروهای داوطلب هلال احمر است که در افزایش حس اعتماد مردم نسبت به این جمعیت اهتمام ورزند. 

به گزارش فت فتو کولیوند دیروز از مناطق سیل‌زده جنوب کرمان بازدید کرد.

سربیژن در منطقه‌ای کوهستانی در ۵۵ کیلومتری شمال شهر جیرفت و ۱۶۲ کیلومتری جنوب شهر کرمان در محور ارتباطی کرمان – راین – جیرفت واقع شده‌ است.




کولیوند: استخدام امدادگران داوطلب هلال احمر پیگیری می‌شود

منبع: ایرنـا
? کولیوند: استخدام امدادگران داوطلب هلال احمر پیگیری می‌شود