کودکان کرمانی متقاضی داوری در جشنواره «بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان» شدند

در سی‌و‌چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، ۲۹ کودک و نوجوان از ۷ شهر جنوب کرمان متقاضی داوری در جشنواره شدند. به گزارش فت فتو و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، در سی‌و‌چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، ۲۹ کودک و نوجوان از ۷ […]

در سی‌و‌چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، ۲۹ کودک و نوجوان از ۷ شهر جنوب کرمان متقاضی داوری در جشنواره شدند.

به گزارش فت فتو و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، در سی‌و‌چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، ۲۹ کودک و نوجوان از ۷ شهر جنوب کرمان متقاضی داوری در جشنواره شدند.

امسال سی‌و‌چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به‌صورت ترکیبی، در دو بخش فیزیکی و آنلاین برگزار می‌شود. جنوب کرمان نیز به‌صورت فیزیکی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در سالن‌های شهید مداحی‌پور جیرفت میزبان اکران فیلم‌های این جشنواره هستند.

داوران پس از تماشای فیلم‌ها بهترین فیلم از نگاه خود را انتخاب می‌کنند همچنین بهترین فیلم از نگاه داوران کودک و نوجوان جشنواره سی و چهارم در مراسم پایانی جشنواره معرفی خواهد شد.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری علیرضا تابش از ۱۶ تا ۲۱ مهر با شعار «سینما، سرزمین خیال» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام




کودکان کرمانی متقاضی داوری در جشنواره «بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان» شدند

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? کودکان کرمانی متقاضی داوری در جشنواره «بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان» شدند