کوتاهی و ترک فعل در زمینه مقابله با کرونا از هیچ کسی پذیرفته نیست

کرمان- فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی در بعضی از مناطق بر زمین مانده است، گفت: کوتاهی و ترک فعل در زمینه مقابله با کرونا از هیچ کسی پذیرفته نیست. به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با حضور نماینده ولی […]

کرمان- فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه اجرای طرح شهید سلیمانی در بعضی از مناطق بر زمین مانده است، گفت: کوتاهی و ترک فعل در زمینه مقابله با کرونا از هیچ کسی پذیرفته نیست.

به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با حضور نماینده ولی فقیه و اعضای شورای تأمین گفت: به این علت که صحبت‌های مقام معظم رهبری در رابطه با کرونا یک فرمان بود بلافاصله نیروهای نظامی و سپاه پای کار آمده و اعلام آمادگی کردند.

معروفی با اشاره به طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: باید قبول کنیم که این طرح در بعضی از مناطق بر زمین مانده است و هنوز این طرح را باور ندارند.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی فقط متعلق به سپاه نیست و این طرح ملی مربوط به جمهوری اسلامی است، افزود: همه باید در اجرای طرح شهید سلیمانی همکاری کنند. کوتاهی و ترک فعل در اجرای طرح برای مقابله با کرونا از هیچ کسی پذیرفته نیست.

فرمانده سپاه استان کرمان گفت: اگر این طرح با دقت اجرا شود جلوی پیشرفت بیماری را می‌گیرد و فرمانداران که رئیس ستاد کرونای شهرستان‌ها هستند باید اجرای آن را جدی بگیرند و گزارش روزانه ارائه دهند.

معروفی با بیان اینکه باید خروجی‌ها نیز علاوه بر ورودی‌ها بسته شوند، گفت: برای انجام این کار و مسدود کردن مناطق ییلاقی اگر نیروی انسانی لازم دارید ما تأمین می‌کنیم.

وی برای کمک به پرسنل‌های بیمارستان‌ها تصریح کرد: فراخوانی داده‌ایم که پیشکسوتان نظامی و دفاع مقدس و دانشجویان رشته‌های بهداشتی و درمانی برای کمک به پرسنل بیمارستان‌ها مراجعه کنند و همچنین برای کارهای تخصصی نیز فراخوانی برای پیشکسوتان حوزه پزشکی خواهیم داد.

معروفی همچنین از رسانه‌ها درخواست کرد: واقعیت‌ها را به مردم بگویید و از مسئولان بخواهید که بحران را شرح دهند و از مداحان و هیئت‌ها بخواهید در جلسه‌های های عزاداری تذکر بدهند و مراقب باشند که فاصله اجتماعی رعایت شود.

وی در پایان گفت: از آنجا که واکسیناسیون باید افزایش بیابد سپاه آماده همکاری با دانشگاه‌های علوم پزشکی برای افزایش مراکز واکسیناسیون و نیرو برای تزریق واکسن هستیم.

کد خبر ۵۲۸۱۱۷۸



منبع:مــهر
? کوتاهی و ترک فعل در زمینه مقابله با کرونا از هیچ کسی پذیرفته نیست