کنگره بین المللی سیستم های فازی و هوشمند در بَم

نهمین کنگره بین المللی سیستم های فازی و هوشمند کشور به مدت سه روزدر بَم برگزار می شود. به گزارش فت فتو، دکترمحمد علی نور الهی رییس مجتمع اموزش عالی بم گفت: کنگره بین المللی سیستم های فازی و هوشمند کشور: شامل بیستمین کنفرانس سیستم های فازی ، هیجدهمین کنفرانس سیستم های هوشمند و پنجمین […]

نهمین کنگره بین المللی سیستم های فازی و هوشمند کشور به مدت سه روزدر بَم برگزار می شود.

به گزارش فت فتو، دکترمحمد علی نور الهی رییس مجتمع اموزش عالی بم گفت: کنگره بین المللی سیستم های فازی و هوشمند کشور: شامل بیستمین کنفرانس سیستم های فازی ، هیجدهمین کنفرانس سیستم های هوشمند و پنجمین کنفرانس هوش جمعی و محاسبات تکاملی است که به میزبانی شهرستان بم به مدت سه روز در بم برگزار میشود.

وی افزود: این کنگره به صورت مجازی بر گزار میشود و یکی از کنفرانسهای بین المللی شاخص در کشورمی باشد وافتتاحیه این کنگره از امروز در بم اغاز شد و کارگاههای تخصصی و سخنرانی های تخصصی مطرح میشود.

نور الهی گفت:تعداد ۲۶۰ مقاله به دبیر خانه کنگره ارسال شده و از بین انها ۱۱۵ مقاله عنوان سخنرانی و ۲۰ مقاله به صورت پوستر پذیرفته شده است.

رییس مجتمع اموزش عالی بم افزود: پنج کارگاه تخصصی توسط دانشمندان برجسته داخلی و خارجی کشور با هشت دانشمند برتر دنیا سخنرانی علمی این کنگره را انجام میدهند و با توجه به نیاز فعالیتهای پژوهشی وفناورانه کشور دستاورد اجرایی بسیار خوبی برای کشور دارد و برای تبدیل جامعه به یک جامعه فن اورانه نقش بسیار مهمی دارد.




کنگره بین المللی سیستم های فازی و هوشمند در بَم

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? کنگره بین المللی سیستم های فازی و هوشمند در بَم