کنسرت رایگان سالار عقیلی در باغ شازده و ارگ بم

فت فتو ـ گروه فرهنگ‌وهنر: رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات اجرایی خدمات سفر استان کرمان از اجرای کنسرت سالار عقیلی در باغ شازده ماهان و ارگ تاریخی بم خبر داد. بنا به اعلام محمد‌مهدی افضلی، این کنسرت به مناسبت عید نوروز و در روز چهارم فروردین‌ماه در باغ شازده ماهان و روز پنجم فروردین‌ماه در […]

فت فتو ـ گروه فرهنگ‌وهنر: رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات اجرایی خدمات سفر استان کرمان از اجرای کنسرت سالار عقیلی در باغ شازده ماهان و ارگ تاریخی بم خبر داد.

بنا به اعلام محمد‌مهدی افضلی، این کنسرت به مناسبت عید نوروز و در روز چهارم فروردین‌ماه در باغ شازده ماهان و روز پنجم فروردین‌ماه در ارگ بم و به صورت رایگان برگزار می‌شود.

کنسرت امروز پنجشنبه از ساعت ۱۶ در باغ شازده ماهان و فردا جمعه از ساعت ۱۹:۳۰ در ارگ بم شروع می‌شود.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی استان کرمان، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات اجرایی خدمات سفر استان کرمان با اشاره به اینکه این کنسرت به صورت رایگان برای گردشگران و عموم مردم اجرا می‌شود، اظهار کرد: «کنسرت سالار عقیلی به مناسبت نوروز ۱۴۰۱ و با همکاری مشترک اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، پایگاه‌های میراث جهانی بم و باغ شاهزاده ماهان و همچنین فرمانداری، شورای شهر و شهرداری بم و شهرداری ماهان برگزار می‌شود».

افضلی از همه‌ی علاقمندان برای حضور در کنسرت سالار عقیلی دعوت و خاطرنشان کرد: «این کنسرت در فضای باز ارگ تاریخی بم و باغ شاهزاده ماهان و با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی مصوب ستاد کرونا اجرا می‌شود». / الف




کنسرت رایگان سالار عقیلی در باغ شازده و ارگ بم

منبع: خبر کرمان
?
کنسرت رایگان سالار عقیلی در باغ شازده و ارگ بم

: اخبار استان کرمانفرهنگ