کمیته تخصصی برای حل مشکلات واحدهای معدنی برگزار شد

رئیس اداره صنایع غیرفلزی معاونت امورصنایع سازمان صمت از برگزاری سی‌و‌دومین جلسه کمیته تخصصی صنعت و معدن و  کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شمال استان خبر داد. حمیدرضا صدیقی‌نژاد در گفتگو با سرویس اقتصادی نذیر کرمان در خصوص برگزاری کمیسیون تخصصی معدنی شما استان گفت: سی‌و‌دومین جلسه کمیته تخصصی صنعت و معدن و  کارگروه […]

رئیس اداره صنایع غیرفلزی معاونت امورصنایع سازمان صمت از برگزاری سی‌و‌دومین جلسه کمیته تخصصی صنعت و معدن و  کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شمال استان خبر داد.

حمیدرضا صدیقی‌نژاد در گفتگو با سرویس اقتصادی نذیر کرمان در خصوص برگزاری کمیسیون تخصصی معدنی شما استان گفت: سی‌و‌دومین جلسه کمیته تخصصی صنعت و معدن و  کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شمال استان برگزار شد.

وی عنوان کرد: این جلسه تخصصی با حضور سایر اعضاء این کمیسیون در محل سالن جلسات ساختمان باهنر سازمان صنعت معدن و تجارت کرمان برگزار شد و در این جلسه هشت دستور کار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس اداره صنایع غیرفلزی معاونت امورصنایع سازمان صمت به دستور کارهای جلسه اشاره کرد و گفت: اولین دستور متعلق به امهال تسهیلات شرکت رهیافت ره آورد بود که مصوبه گرفت و دومین دستور کار در سبب تعیین تکلیف زمین‌های دشت جوپاری شد.

صدیقی تأکید کرد: در این جلسه از تخریب مستحدثات شرکت کانی صنعت کاسپین نیز جلوگیری شد و یک ضمانتنامه بانکی از واحد صنعتی منتسب به خانم اکرم قدیمی جهت اتصال این واحد به جاده اصلی نیز اخذ شد.

وی به امهال تسهیلات دریافتی طرح  هادی عطائی‌زاده  در پایان خاطر نشان کرد و گفت: تجمیع اراضی واگذار شده به طرح برادر عسکری و دریافت تأییدیه زیست محیطی جهت صدور پروانه برای برادر رنجبر و صدور پروانه بهره‌برداری گروه تولیدی صالحی شهربابک نیز  مورد بحث و بررسی قرار گرفته و اکثر این دستور کارها مصوبه مورد نظر را گذراند.

انتهای خبر/ طهماسبی




کمیته تخصصی برای حل مشکلات واحدهای معدنی برگزار شد

منبع:آرمـان
? کمیته تخصصی برای حل مشکلات واحدهای معدنی برگزار شد