کمیته امداد مورد اعتمادجامعه است

کرمان_ استاندار کرمان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) مورد اعتماد آحاد جامعه است. به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار، روز پنج‌شنبه با حضور در پایگاه جشن نیکوکاری در شهر کرمان با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی کمک‌های مردمی در استان به کمیته امداد افزود: این نهاد اقدام ارزشمندی را درجمع‌آوری کمک‌های مردمی برای محرومان […]

کرمان_ استاندار کرمان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) مورد اعتماد آحاد جامعه است.

به گزارش نذیر کرمان، محمدمهدی فداکار، روز پنج‌شنبه با حضور در پایگاه جشن نیکوکاری در شهر کرمان با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی کمک‌های مردمی در استان به کمیته امداد افزود: این نهاد اقدام ارزشمندی را درجمع‌آوری کمک‌های مردمی برای محرومان در دو مقطع سال دارد.

وی، مردم رابه مشارکت در جشن نیکوکاری دعوت کرد وافزود: مردم نوع دوست و خیر استان کرمان همواره کمک‌های نقدی و غیرنقدی را به محرومان و نیازمندان جامعه دارند و امسال نیز کمک‌های مردمی به کمیته امداد، ۳۰ درصد افزایش داشته است.

استاندارکرمان گفت: میزان مشارکت در کارهای خیر و نیکوکاری، نشان می‌دهد که نوعدوستی مردم ادامه دارد و کمیته امداد نیز مورد اعتماد آنهاست.

وی با دعوت از مردم برای حضور در پایگاه‌های جشن نیکوکاری در آستانه سال جدید گفت: مشارکت خانواده‌ها به همراه فرزندانشان، فرهنگسازی از اقدام ارزشمند و ماندگار انفاق است.

کد خبر ۶۰۴۸۸۹۵




کمیته امداد مورد اعتمادجامعه است

منبع: مــهر
? کمیته امداد مورد اعتمادجامعه است