کمیته امداد بیش از ۲ هزار طرح اشتغال در کرمان ایجاد کرد

کرمان – فت فتو – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ۲ هزار و ۱۰۷ طرح اشتغالزایی با اعتبار بیش از ۷۳ میلیارد تومان طی ۶ ماهه نخست سال جاری توسط کمیته امداد در این استان ایجاد شده است. به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، […]

کرمان – فت فتو – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ۲ هزار و ۱۰۷ طرح اشتغالزایی با اعتبار بیش از ۷۳ میلیارد تومان طی ۶ ماهه نخست سال جاری توسط کمیته امداد در این استان ایجاد شده است.

به گزارش روز یکشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، یحیی صادقی، اشتغال، توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تأمین خوداتکایی نیازمندان و محرومان را از مهم‌ترین اهداف این نهاد دانست.

وی افزود: در راستای اشتغال و توانمندسازی مددجویان این نهاد با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال، ارائه بسته‌های تشویقی به کارفرمایان و همچنین کاریابی برای مددجویان هرساله زمینه اشتغال و توانمندسازی مددجویان و اقشار آسیب زیادی را فراهم می‌کند.
وی با بیان اینکه طی ۶ ماهه نخست امسال ۲۱۰۷ طرح اشتغال با اعتبار بیش از ۷۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات بانکی و امدادی توسط کمیته امداد در استان کرمان ایجاد شده است گفت: هم‌چنین طی این مدت ۲۴۹ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در کرمان و فرزندان آن‌ها از طریق مراکز کاریابی جذب بازار کار شده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: در مجموع طی ۶ ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۹۶۴ مورد فرصت شغلی توسط این نهاد برای مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر در این استان ایجاد شده است.
وی در ادامه همچنین از ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به ۲۰۲۹ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: با ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، مقدمات خودکفایی و توانمندسازی مددجویان به میزان قابل‌توجهی فراهم و از ظرفیت‌های متقابل سازمان فنی و حرفه‌ای و کمیته امداد، به‌خوبی استفاده می‌شود.




کمیته امداد بیش از ۲ هزار طرح اشتغال در کرمان ایجاد کرد

منبع:ایرنـا
? کمیته امداد بیش از ۲ هزار طرح اشتغال در کرمان ایجاد کرد