کمیته امداد به جریانی قدرتمند در حمایت از محرومان کشور تبدیل شده است

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: امروز کمیته امداد به یک جریان بسیار قدرتمند در حمایت از محرومان و محرومیت‌زدایی در کشور تبدیل شده است. حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز ۱۳ اسفندماه در دیدار مدیرکل و اعضای شورای مدیران کمیته امداد استان کرمان که در آستانه […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: امروز کمیته امداد به یک جریان بسیار قدرتمند در حمایت از محرومان و محرومیت‌زدایی در کشور تبدیل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز ۱۳ اسفندماه در دیدار مدیرکل و اعضای شورای مدیران کمیته امداد استان کرمان که در آستانه ۱۴ اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم ایران به ویژه دیار کریمان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد اظهار کرد: کمیته امداد نهادی بسیار مفید، موثر، کارآفرین و محرومیت‌زداست که بعد از انقلاب در حجم کوچکی به طبقه محروم خدمت می‌کرد ولی آرام آرام این نهاد به یک جریان بسیار پویا و ارزشمند تبدیل شد که برخی از وزارتخانه‌ها به گرد آن نمی‌رسند.

وی افزود: امروز کمیته امداد به یک جریان بسیار قدرتمند در حمایت از محرومان و محرومیت زدایی در کشور تبدیل شده است.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه سه مسئله در رابطه با کمیته امداد مورد توجه است که اولین مسئله وسعت امدادرسانی این نهاد است که در مناطق محروم و صعب العبور و هر کجا که نیازمندی وجود دارد خدمت رسانی انجام می‌دهد و نکته دوم تنوع کارهایی است که کمیته امداد در بحث خدمات رسانی در سطح جامعه انجام می‌دهد، در گذشته فقط بحث معیشتی نیازمندان و فقرا مورد توجه بود ولی امروزه حجم خدمات و فعالیت‌های این نهاد بسیار بالاست.

امام جمعه کرمان مسئله سوم در بحث کمیته امداد را توانمندسازی محرومان عنوان کرد و گفت: کمیته امداد در دو دهه اخیر یک ماموریت جدید که توانمندسازی محرومان است را دنبال می‌کند که بسیار ارزشمند است. 

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد از لحاظ نیروی انسانی کاملا غنی است و نیروهای توانمندی در این نهاد فعالیت دارند که در این فرصت از مدیران و کارکنان این نهاد در استان کرمان قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام




کمیته امداد به جریانی قدرتمند در حمایت از محرومان کشور تبدیل شده است

منبع: ایـسنا
? کمیته امداد به جریانی قدرتمند در حمایت از محرومان کشور تبدیل شده است