کمک ۸۰میلیونی امام جمعه و استاندار کرمان برای آزادی زندانیان

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، جشن گلریزان با عنوان آزادی به وقت افطار ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد زندان‌های استان کرمان امشب با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان و سردار ناصر […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، جشن گلریزان با عنوان آزادی به وقت افطار ویژه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد زندان‌های استان کرمان امشب با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان و سردار ناصر بهروز جانشین سپاه ثارالله استان کرمان در تالار برق کرمان برگزار شد و در این جلسه امام جمعه کرمان ۵۰ میلیون تومان و استاندار کرمان ۳۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر استان کمک کردند.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان خدا در ماه رمضان، اظهار داشت: دستگاه قضایی تمام سعی و تلاش خود را صرف این می‌کند تا شرایط آزادی کسانی که جرائم عمدی ندارند، فراهم شود که کار بسیار ارزشمندی است.

وی با بیان اینکه امام علی (ع) در روایتی می‌فرماید، وقتی آدم از دنیا می‌رود و خبر از دنیا رفتن او پخش می‌شود مردم و فرشتگان سوالی دارند، گفت: مردم می‌گویند این فرد چه چیزهایی جا گذاشته است و اگر ثروت و مال گذاشته باشد یا نگذاشته باشد دنبال آن هستند و یا خوب می‌گویند یا بد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، ادامه داد: اما فرشتگان درباره این فردی که از دنیا رفته سوال می‌کنند که او چه چیزی فرستاده است و چه کار خیری انجام داده است.

وی با بیان اینکه از خدا بخواهیم ما را پیرو راستین امام علی (ع) قرار بدهد و کاری کنیم که مورد رضایت الهی قرار بگیریم، افزود: امیدوارم خداوند ما را در مسیری قرار بدهد که عامل به کارهایی باشیم که برای آخرتمان ارزشمند باشد.

رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز در جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی فرمود بیشترین مظلومیت رهبر در مواجه ما با صحبت‌های حضرت آقا است.

وی با بیان اینکه یکی از کلید واژه‌های که مقام معظم رهبری بر روی آن تاکید داشتند و در شعار سال هم از آن نام بردند مردمی کردن اقتصاد است، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمود تنها سیاست راهبردی دشمن خروج مردم از برنامه‌های کشور است و سیاست امام خمینی (ره) آوردن مردم به صحنه‌های انقلاب است که باید مراقب توطئه دشمن باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان ادامه داد: ستاد دیه با برگزاری جشن‌های گلریزان به خوبی توانسته مردم را به مشارکت دعوت کند که ریشه در فرهنگ دینی، پهلوانی و شیعی مردم ایران دارد.

به گزارش تسنیم در این مراسم تعداد چهار زندانی بدهکار مالی با مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان با کمک خیرین آزاد شدند و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

در این جلسه اعلام شد که مقام معظم رهبری امسال ۲۰ میلیارد ریال به ستاد دیه کشور کمک کردند که ۶۰ میلیارد تومان سهم استان کرمان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به حساب ستاد دیه استان واریز شده است.

در این جلسه همچنین امام جمعه کرمان ۵۰ میلیون تومان و استاندار کرمان ۳۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر استان کمک کردند و قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش نیز آزادی ۲ زندانی جرائم غیرعمد استان را متقبل شد.

به گزارش تسنیم در این مراسم یک پسر بچه با شکستن قلک خود مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کرد.

انتهای پیام/۵۱۱/




کمک ۸۰میلیونی امام جمعه و استاندار کرمان برای آزادی زندانیان

منبع: تسنــیم
? کمک ۸۰میلیونی امام جمعه و استاندار کرمان برای آزادی زندانیان