کمک ۶ میلیارد ریالی خیران سلامت به حوزه سلامت زرند

مدیر شبکه بهداشت و درمان زرند گفت: خانواده معظم شهیدان اثنی عشری ۶ میلیارد ریال به حوزه سلامت این شهرستان اهدا کردند. فت فتو کرمان – گلنوش محمدی، مشارکت در حوزه سلامت را یک کار فرهنگی و ارزشمند دانست و گفت: این امر برای نهادینه شدن نیازمند توجه و تکرار است. به گفته او، کمک ۶ […]

مدیر شبکه بهداشت و درمان زرند گفت: خانواده معظم شهیدان اثنی عشری ۶ میلیارد ریال به حوزه سلامت این شهرستان اهدا کردند.

فت فتو کرمان – گلنوش محمدی، مشارکت در حوزه سلامت را یک کار فرهنگی و ارزشمند دانست و گفت: این امر برای نهادینه شدن نیازمند توجه و تکرار است.

به گفته او، کمک ۶ میلیارد ریالی به حوزه سلامت زرند با مساعدت خانواده معظم شهیدان اثنی عشری با وصیت پدر مرحومشان مبنی بر مشارکت در کار خیر، به صورت خرید تجهیزات دیالیز مورد نیاز بیمارستان سینا صورت گرفته است که با خرید دستگاه دیالیز دیگر نیازی به اعزام بیماران به خارج از شهرستان نیست.

مدیر شبکه بهداشت و درمان زرند با قدردانی از این اقدام خیرخواهانه خانواده معظم شهیدان حسین و محمود اثنی عشری و آرزوی غفران و رحمت الهی به روح مرحوم حاج علی اثنی عشری و حاجیه کلثوم اثنی عشری ابراز امیدواری کرد، با عنایت بیشتر خیّران سلامت به مقوله بهداشت و درمان، شاهد تحولات بیشتری در زمینه بهبود ارائه خدمات در حوزه سلامت شهرستان زرند باشیم.

برادر دو شهید والا مقام حسین و محمود اثنی عشری در خصوص اهداف این اقدام ارزشمند نیز گفت: پدر مرحومم، قطعه زمینی برای انجام کار‌های خیر در نظر گرفته بود که پس از مرگ وی، تمام اعضای خانواده تصمیم گرفتیم به حوزه سلامت کمک کنیم؛ لذا پس از فروش زمین به مبلغ ۶ میلیارد ریال، برای شادی روح پدر و مادرم وجه آن را برای خرید تجهیزات دیالیز به شبکه بهداشت و درمان زرند اهدا کردیم.

انتهای پیام/ب




کمک ۶ میلیارد ریالی خیران سلامت به حوزه سلامت زرند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? کمک ۶ میلیارد ریالی خیران سلامت به حوزه سلامت زرند