کمک ۶میلیارد ریالی خانواده شهیدان اثنی عشری به حوزه سلامت شهرستان زرند

این مبلغ با مساعدت خانواده شهیدان اثنی عشری با وصیت پدر مرحومشان برای خرید تجهیزات دیالیزم مورد نیاز بیمارستان سینا صورت گرفته است به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، خانم دکترمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان زرند مشارکت در حوزه سلامت را یک امر فرهنگی و ارزشمند دانست که برای نهادینه شدن نیازمند توجه و […]

این مبلغ با مساعدت خانواده شهیدان اثنی عشری با وصیت پدر مرحومشان برای خرید تجهیزات دیالیزم مورد نیاز بیمارستان سینا صورت گرفته است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، خانم دکترمحمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان زرند مشارکت در حوزه سلامت را یک امر فرهنگی و ارزشمند دانست که برای نهادینه شدن نیازمند توجه و تکرار است.

وی افزود: این مبلغ با مساعدت خانواده شهیدان اثنی عشری با وصیت پدر مرحومشان مبنی بر مشارکت کار خیر و به صورت خرید تجهیزات دیالیز مورد نیاز بیمارستان سینا صورت گرفته است.

با خرید دستگاه دیالیز دیگر نیازی به اعزام بیماران به خارج از شهرستان نیست.

آقای اثنی عشری برادر دو شهید والا مقام حسین و محمود در خصوص اهداف اقدام ارزشمند گفت: پدر مرحومم در زمان حیات یه قطعه زمینی برای این هدف در نظر گرفته بود و تمام اعضای خانواده تصمیم گرفتیم به حوزه سلامت کمک کنیم.

پس از فروش زمین به مبلغ ۶میلیارد ریال وجه آنرا برای خرید تجهیزات دیالیز به شبکه بهداشت و درمان زرند برای شادی روح پدر و مادرم اهداء کردیم.




کمک ۶میلیارد ریالی خانواده شهیدان اثنی عشری به حوزه سلامت شهرستان زرند

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? کمک ۶میلیارد ریالی خانواده شهیدان اثنی عشری به حوزه سلامت شهرستان زرند