کمک ۴ میلیارد ریالی سپاه برای تجهیز چاه آب کشاورزی روستا «سیف‌الدینی» ریگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان از کمک ۴ میلیارد ریالی برای تجهیز چاه آب کشاورزی روستای سیف‌الدینی شهرستان ریگان خبر داد. مصطفی دهقانیان در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که از بسیج سازندگی استان داشتیم، مبلغ چهار میلیارد ریال برای تجهیز چاه آب کشاورزی روستای […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ریگان از کمک ۴ میلیارد ریالی برای تجهیز چاه آب کشاورزی روستای سیف‌الدینی شهرستان ریگان خبر داد.

مصطفی دهقانیان در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که از بسیج سازندگی استان داشتیم، مبلغ چهار میلیارد ریال برای تجهیز چاه آب کشاورزی روستای سیف‌الدینی کمک شد.

فرمانده سپاه ریگان با اشاره به دیگر خدمات سپاه در منطقه سیف‌الدینی و افزود: بسیج سازندگی ریگان با همکاری اداره آبفا، ساخت مخزن آب آشامیدنی، پمپاژ چاه و لوله‌گذاری شبکه داخلی روستا را به متراژ ۶ هزار و ۷۰۰ متر انجام داده است.

وی ادامه داد: هزار و  ۱۰۰ متر لوله‌گذاری در نخلستان‌های کشاورزان این منطقه توسط سپاه رایگان انجام شده است.

دهقانیان با بیان اینکه به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه روحانی دائم در روستا مستقر است، عنوان کرد: در راستای سکونت دائم مردم در این منطقه مسجد روستا را تعمیر، تجهیز و خانه عالم ساخته شده است.

وی افزود: ساخت و تعمیر منازل مردم روستا، ساخت حمام و سرویس بهداشتی و توزیع چندین مرحله بسته‌های کمک معیشتی در بین مردم از دیگر خدمات سپاه است.

فرمانده سپاه ریگان خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی به روستاهای دور افتاده و محروم در اولویت سپاه شهرستان قرار دارد و نوکری این مردم نجیب افتخار ماست.

انتهای خبر/د




کمک ۴ میلیارد ریالی سپاه برای تجهیز چاه آب کشاورزی روستا «سیف‌الدینی» ریگان

منبع:آرمـان
? کمک ۴ میلیارد ریالی سپاه برای تجهیز چاه آب کشاورزی روستا «سیف‌الدینی» ریگان