کمک ۲ میلیارد ریالی خیرین فهرجی به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد

رئیس دادگاه عمومی فهرج گفت: خیرین و مردم نوع دوست شهرستان فهرج در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی، ۲ میلیارد ریال کمک کردند. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ صبح امروز آئین جشن گلریزان در فهرج با حضور مسئولین شهرستان و جمعی از خیرین در محل سالن اجتماعات مدرسه نمونه دولتی […]

رئیس دادگاه عمومی فهرج گفت: خیرین و مردم نوع دوست شهرستان فهرج در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی، ۲ میلیارد ریال کمک کردند.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ صبح امروز آئین جشن گلریزان در فهرج با حضور مسئولین شهرستان و جمعی از خیرین در محل سالن اجتماعات مدرسه نمونه دولتی رسول اکرم (ص) برگزار شد.

 
امیرحسین بهجتی رئیس دادگاه عمومی شهرستان فهرج در این آیین با اشاره به اینکه برگزاری گلریزان روحیه گذشت، عفو و فداکاری را در جامعه افزایش می‌دهد، اظهار کرد: جشن گلریزان فرصتی است برای اینکه از یک امتحان و آزمایش مالی سربلند بیرون بیاییم.
وی افزود: مردم شهرستان فهرج در برادری، نوع‌دوستی و مهربانی زبانزد هستند که باید قدردان آن باشیم.
 
بهجتی در ادامه از تحمل حبس ۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و محکومین مالی شهرستان فهرج خبر داد و ابراز امیدواری کرد به همت خیرین و مردم نوع دوست شهرستان زمینه آزادسازی آنان فراهم شود.
گفتنی است در پایان آیین جشن گلریزان فهرج، قاضی بهجتی به خبرنگار ما گفت: با همیاری و مساعدت خیرین نیک اندیش و مردم نوع دوست شهرستان فهرج، ۲ میلیارد ریال برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد جمع آوری شد تا زمینه بازگشت به آغوش خانواده تعدادی از آنان فراهم شود.
انتهای خبر/عباسزاده




کمک ۲ میلیارد ریالی خیرین فهرجی به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد

منبع:آرمـان
? کمک ۲ میلیارد ریالی خیرین فهرجی به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد