کمک ۲۰ میلیارد ریالی به مددجویان سیل زده جنوب کرمان

سرپرست بهزیستی استان کرمان گفت:خیرین ۲۰ میلیارد ریال به مددجویان سیل زده جنوب کرمان کمک کردند. به گزارش فت فتو؛ علیرضا وحیدزاده سرپرست بهزیستی استان کرمان در این خصوص اظهار داشت: تلاش برای تغییر نگاه انسان ها ارزشی بسیار بالا و قابل توجه دارد چرا که با تغییر نگاه انسانها می‌توان بسیاری از مشکلات جامعه […]

سرپرست بهزیستی استان کرمان گفت:خیرین ۲۰ میلیارد ریال به مددجویان سیل زده جنوب کرمان کمک کردند.

به گزارش فت فتو؛ علیرضا وحیدزاده سرپرست بهزیستی استان کرمان در این خصوص اظهار داشت: تلاش برای تغییر نگاه انسان ها ارزشی بسیار بالا و قابل توجه دارد چرا که با تغییر نگاه انسانها می‌توان بسیاری از مشکلات جامعه را با توجه دادن آنها آن موضوع حل و فصل کرد.

او ادامه داد: مددکاران و خیرین بابد تلاش کنند تا توانمندی های جامعه هدف کشف و پرورش دهند چرا که همین موضوع می تواند وسیله بسیار موثر و قوی در بهبود وضعیت آنان باشد.

وحید زاده بحث ایجاد خود باوری و شناسایی توانمندی های افراد دارای معلولیت را خدمتی ارزشمند و ماندگار دانست و گفت : حضور خیرین و نیکوکاران و افراد داوطلب در این گونه حرکت های پسندیده و ارزشمند می‌تواند سرآغازی برای تغییرات عمیق و ماندگار در نگاه همه کسانی که دل در گرو خدمت به جامعه خود بسته اند باشد وامیدواریم که این گونه خدمات همچنان تداوم داشته و با هدفمند کردن کمک ها و حمایت‌ها مسیر تعالی و استقلال پایدار محرومین و نیازمندان را در جامعه فراهم کنیم.

به گفته او، بیش از هزار سبد کالا شامل رب گوجه، روغن، ماکارونی هر کدام سه بسته و یک کیسه برنج ده کیلویی به ارزش هر سبد ۵۰۰ هزارتومان ، بیش از هزار بسته بهداشتی شامل ماسک ،مواد ضد عفونی کننده دستکش و… به ارزش هر بسته۶۰ هزارتومان ؛ و اقلام و لوازم ضروری منزل شامل ۲۰۰ بخاری ،۲۳۰ تخته پتو ،۶۰ رول نایلون ضخیم ، البسه زمستانی و…. جمعا به ارزش ریالی ۲ میلیارد تومان با کمک قرارگاه محرومیت زدایی و خیریه آبشارعاطفه ها به سیل زدگان ۳ شهرستان جنوبی استان اهدا شد.

انتهای پیام




کمک ۲۰ میلیارد ریالی به مددجویان سیل زده جنوب کرمان

منبع: بــرنا
?
کمک ۲۰ میلیارد ریالی به مددجویان سیل زده جنوب کرمان