کمک های مردمی در کرمان افزایش یافته است

کرمان – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) از افزایش کمک های مردمی در استان کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو، یحیی صادقی صبح سه شنبه در جلسه ستاد نیکوکاری در کرمان اظهار داشت: بعد از شیوع کرونا و بروز مشکلاتی برای برخی از اصناف و مشاغل کمک‌های مردمی در کرمان افزایش چشمگیری یافته است […]

کرمان – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) از افزایش کمک های مردمی در استان کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو، یحیی صادقی صبح سه شنبه در جلسه ستاد نیکوکاری در کرمان اظهار داشت: بعد از شیوع کرونا و بروز مشکلاتی برای برخی از اصناف و مشاغل کمک‌های مردمی در کرمان افزایش چشمگیری یافته است و از محل همین کمک‌ها توانستیم تعداد زیادی از این خانواده‌ها را در قالب کمک‌های معیشتی تحت پوشش قرار دهیم.

وی تصریح کرد: توزیع بسته‌های معیشتی یکی از راهکارها برای حمایت از این اقشار می‌باشد که در چندین نوبت در سال اجرا شده است و در مجموع ۲۹۰ میلیارد تومان کمک مومنانه در کرمان جمع آوری و بین اقشار محروم توزیع شده است.

وی همچنین به راه اندازی ۴۳۰ مرکز نیکوکاری در کرمان خبر داد و افزود: خوشبختانه مردم مشارکت مطلوبی برای افزایش کمک‌های معیشتی و مومنانه داشته‌اند و همین مساله موجب افزایش مشارکت اجتماعی شده است.

صادقی افزود: برای کمک به جامعه هدف جشن نیکوکاری در روزهای انتهایی سال برگزار می‌شود و انتظار می‌رود با حضور مردم بتوانیم بخشی از نیازهای نیازمندان را تأمین کنیم.

وی گفت: سال گذشته در جشن نیکوکاری ۴۸ میلیارد تومان جمع آوری و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

کد خبر ۵۴۱۹۷۹۸




کمک های مردمی در کرمان افزایش یافته است

منبع: مــهر
? کمک های مردمی در کرمان افزایش یافته است