کمک میلیاردی بهزیستی به مناطق سیل زده کرمان

دبیر ستاد مدیریت بحران بهزیستی استان کرمان میزان کمک‌های بهزیستی به مناطق سیل زده را یک میلیارد ریال عنوان کرد. فت فتو کرمان –  با حضور محمدرضا کاظم زاده، مدیرکل بحران بهزیستی کشور جلسه ستاد مدیریت بحران بهزیستی کرمان در مورد سیل اخیر جنوب استان کرمان تشکیل شد. در این نشست علیرضا وحید زاده، سرپرست اداره […]

دبیر ستاد مدیریت بحران بهزیستی استان کرمان میزان کمک‌های بهزیستی به مناطق سیل زده را یک میلیارد ریال عنوان کرد.

فت فتو کرمان –  با حضور محمدرضا کاظم زاده، مدیرکل بحران بهزیستی کشور جلسه ستاد مدیریت بحران بهزیستی کرمان در مورد سیل اخیر جنوب استان کرمان تشکیل شد.

در این نشست علیرضا وحید زاده، سرپرست اداره کل بهزیستی استان کرمان گفت: باید توجه ویژه به مناطقی که بیشتر در معرض تبعات و آسیب‌های بلایای طبیعی و شرایط اقلیمی منطقه هستند، شود  و  برنامه ریزی برای پیشگیری از وقوع خسارت‌های مادی و اجتماعی در مناطق آسیب پذیر و در معرض بلایای طبیعی از مهم ترین اقداماتی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

 به گفته او اقداماتی با کمک مددکاران بهزیستی در مناطق سیل زده انجام شده است و حضور به موقع و تاثیرگذار مددکاران و اورژانس اجتماعی در مناطق آسیب دیده از سیل در جنوب استان و همراهی دستگاه‌های دیگر با بهزیستی از موارد مورد قابل قدردانی و توجه در سیل اخیر بوده است.

علیرضا امینایی، دبیر ستاد مدیریت بحران بهزیستی استان کرمان نیز گفت: بهزیستی از اولین ساعات وقوع سیل در منطقه حضور داشته و به ارائه خدمات تخصصی پرداخته است.

او  گفت: میزان کمک‌های بهزیستی به مناطق سیل زده یک میلیارد ریال و شامل:۱۵۰ سبد حمایت غذایی، ۱۰۰ عدد کنسرو جات و… بوده است.

محمدرضاکاظم زاده، مدیرکل بحران بهزیستی کشور نیز در این نشست از تلاش‌های مسئولان و کارشناسان بهزیستی در التیام آلام و رنج‌های آسیب دیدگان بلایای طبیعی در استان پهناور کرمان قدردانی کرد و گفت: بی تردید برنامه ریزی و اقدام در قالب طرح‌های علمی و کار آمد از اصلی‌ترین برنامه‌ها و سیاست‌های بهزیستی کشور است و کمک‌های مقطعی در هر سطحی تنها به عنوان مسکن‌های موقت کار برد دارند و بایستی در کنار این گونه حمایت‌ها، اقدامات اصولی و ماندگار نیز صورت گیرد که بهزیستی کرمان در هر دو بخش عملکرد خوبی داشته است.

انتهای پیام/ م 




کمک میلیاردی بهزیستی به مناطق سیل زده کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? کمک میلیاردی بهزیستی به مناطق سیل زده کرمان