کمک خیرین به خدمات بهزیستی شتاب بیشتری می دهد

کرمان- قائم مقام مدیر کل بهزیستی گفت: کمک به پیشبرد اهداف سازمان با استفاده از ظرفیت خیرین در منطقه جنوب استان کرمان سرعت و شتاب بیشتری می گیرد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، محمد رضانژاد با حضور در اداره بهزیستی شهرستان منوجان طی نشست صمیمانه و […]

کرمان- قائم مقام مدیر کل بهزیستی گفت: کمک به پیشبرد اهداف سازمان با استفاده از ظرفیت خیرین در منطقه جنوب استان کرمان سرعت و شتاب بیشتری می گیرد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، محمد رضانژاد با حضور در اداره بهزیستی شهرستان منوجان طی نشست صمیمانه و تخصصی با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد.

قائم مقام مدیر کل بهزیستی استان کرمان در این نشست صمیمانه با اشاره به گستردگی و مشکلات ریشه دار در منطقه جنوب بیان کرد: علی رغم تلاش‌های فراوان و کنترل و مهار بسیاری از مشکلات در این منطقه اما هنوز فضای بسیاری برای کارهای ریشه‌ای و تخصصی در جنوب وجود دارد.

وی ادامه داد: کارکنان بهزیستی بایستی بنا به وظایف ذاتی خود همچون گذشته با حفظ کرامت جامعه هدف، سعی در کاهش مشکلات آنان داشته باشند.

رضانژاد با اشاره به اینکه مردم جنوب استان کرمان به بهزیستی اعتماد و اعتقاد دارند، افزود: در کنار امکانات موجود، کمک به پیشبرد اهداف سازمان که در نهایت شامل ارائه طیف وسیعی از خدمات تخصصی و حمایتی می‌شود، با استفاده از ظرفیت خیرین سرعت و شتاب بیشتری می‌گیرد.

قائم مقام مدیر کل بهزیستی استان کرمان خاطرنشان کرد: مجموعه این همکاری‌ها و اقدامات موجب می‌شود تا این مجموعه تخصصی حمایتی با توان بیشتری به حرکت خود در مسیر خدمت ادامه دهد.

کد خبر ۵۹۴۷۰۲۱




کمک خیرین به خدمات بهزیستی شتاب بیشتری می دهد

منبع: مــهر
? کمک خیرین به خدمات بهزیستی شتاب بیشتری می دهد