کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا در راور

رئیس کمیته امداد راور گفت: با همت خیران ۱۰۰ سبد کالا به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در راور اهداء شد. به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان،  حجت الاسلام طاهری، رئیس کمیته امداد راور گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهدای کمک های مؤمنانه به نیازمندان اقشار آسیب دیده از […]

رئیس کمیته امداد راور گفت: با همت خیران ۱۰۰ سبد کالا به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در راور اهداء شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان،  حجت الاسلام طاهری، رئیس کمیته امداد راور گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهدای کمک های مؤمنانه به نیازمندان اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا، با همت خیران و نیکوکاران تهرانی تعداد صد بسته سبد کالا شامل چند قلم مواد غذایی تهیه و بین نیازمندان  توزیع شد.

رئیس کمیته امداد راور با قدردانی از همکاری خوب خیران به ویژه خیران نوع دوست تهرانی با این نهاد در کمک به خانوار‌های ایتام و نیازمند بیان کرد: ارزش ریالی هر سبد کالا پنج میلیون ریال جمعا به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال می‌باشد که به همت خیران تهرانی تامین گردیده است.

او افزود: این خیرین علاوه بر مساعدت‌های موردی، ماهیانه کمک‌هایی به صورت نقدی و غیر نقدی به ایتام تحت حمایت کمیته امداد راور پرداخت می‌کنند.

حجت الاسلام طاهری در ادامه گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا و اینکه خانوار‌های زیادی تحت این شرایط آسیب دیده اند سعی داریم با ارائه کمک‌های معیشتی و با اجرای طرح مفتاح الجنه و سرکشی از نیازمندان بخش ناچیزی از مشکلات معیشتی این خانوار‌ها را حل کنیم.

انتهای پیام/ی




کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا در راور

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا در راور