کمک‌های میلیاردی بنگاه‌های اقتصادی به سیل زدگان کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بنگاه‌های اقتصادی تاکنون بیش از ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به سیل زدگان استان کمک کرده اند. فت فتو کرمان –  رضا فلاح گفت: بنگاه‌های اقتصادی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و ارتقای وضعیت معیشتی مردم در مناطق محروم تا کنون بیش از ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بنگاه‌های اقتصادی تاکنون بیش از ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به سیل زدگان استان کمک کرده اند.

فت فتو کرمان –  رضا فلاح گفت: بنگاه‌های اقتصادی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و ارتقای وضعیت معیشتی مردم در مناطق محروم تا کنون بیش از ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به سیل زدگان این استان کمک کردند.

به گفته او، ۴۲ هزار و ۳۰۰ نفر از اهالی سیل زده در سراسر استان طی امسال از کمک‌های مالی بنگاه‌های اقتصادی بهره‌مند شدند.

فلاح با اشاره به کمک ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی شرکت صنعتی گهر زمین سیرجان گفت: توزیع ۴ هزار سبد غذایی و هزینه‌های درمانی کاروان سلامت توسط این شرکت انجام شده است.

او با بیان کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی شرکت مس سرچشمه رفسنجان گفت: اقلام زیستی و معیشتی از قبیل یخچال، اجاق گاز، فرش، موادغذایی، البسه و چادر به خانواده‌های آسیب دیده و متاثر از سیل توسط این شرکت اهداء شده است.

انتهای پیام/ی




کمک‌های میلیاردی بنگاه‌های اقتصادی به سیل زدگان کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? کمک‌های میلیاردی بنگاه‌های اقتصادی به سیل زدگان کرمان