کمبود کالاهای اساسی در رفسنجان نداریم

فت فتو/کرمان سرپرست فرمانداری رفسنجان امروز شنبه در بازدید از فروشگاه های زنجیره‌ای سطح شهر، روند توزیع کالاهای اساسی را بررسی کرد و گفت: کمبود کالاهای اساسی از جمله مرغ و روغن در این شهرستان احساس نمی‌شود. به گزارش فت فتو، رضا مشکی صبح امروز ۲۴ اردیبهشت به همراه رئیس جهاد کشاورزی رفسنجان و هیئت […]

فت فتو/کرمان سرپرست فرمانداری رفسنجان امروز شنبه در بازدید از فروشگاه های زنجیره‌ای سطح شهر، روند توزیع کالاهای اساسی را بررسی کرد و گفت: کمبود کالاهای اساسی از جمله مرغ و روغن در این شهرستان احساس نمی‌شود.

به گزارش فت فتو، رضا مشکی صبح امروز ۲۴ اردیبهشت به همراه رئیس جهاد کشاورزی رفسنجان و هیئت بازرسان از اداره صمت و نمایندگانی از بسیج اصناف و تعزیرات روند توزیع کالا در فروشگاه های سطح شهر را بررسی کرد و نیز در جریان توزیع مرغ هم از تعدادی فروشگاه توزیع بازدید کرد.

وی در این جریان در جمع خبرنگاران بیان کرد: در اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان کرمان که امروز صبح تشکیل شد در این راستا با همکاری ادارات صمت، بسیج اصناف، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی قرار شد بازدید از فروشگاه ها انجام و وضعیت کالاها مورد بررسی قرار گیرد.

سرپرست فرماندرای رفسنجان ادامه داد: در راستای ساماندهی و هدفمندی یارانه ها از سوی دولت سیزدهم و تغییراتی که در حال انجام است تا به طور یکسان همه از این هدفمندی بهره مند شود، پایشی از فروشگاه ها انجام دادیم.

وی تصریح کرد: هدف این است وضعیت را در سطح بازار مشاهده کنیم و چنانچه اگر کمبودهایی وجود دارد تمیهداتی داشته باشیم.

مشکی ادامه داد: کالاهای موجودی برخی از فروشگاه ها وانبارهای مواد غذایی خوب بود و دسترسی برای عموم فراهم شده است.

وی در مورد توزیع مرغ هم گفت: روزانه بیش از ۳۰ تن مرغ در فروشگاه های رفسنجان توزیع می شود و با توجه به اینکه رفسنجان یکی از قطب های تولیدی مرغ در سطح استان است در توزیع مرغ در سطح شهرستان نگرانی نیست.

مشکی با اشاره به اینکه موجودی کالاهای اساسی در شهرستان رفسنجان خوب ارزیابی می شود  بیان کرد: در بحث روغن هم در سطح استان کمبودی وجود ندارد و اگر فروشگاه ها در شهرستانی کمبود وجود داشته باشد می توانند از مرکز استان کرمان درخواست و تامین کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم احساس کمبود نکنند، این بازرسی ها ادامه دارد و برنامه ریزی می کنیم که بازرسی ها شبانه روزی باشد تا کمبودها رفع  شود و شهروندان مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام




کمبود کالاهای اساسی در رفسنجان نداریم

منبع: ایـسنا
? کمبود کالاهای اساسی در رفسنجان نداریم