کمبود پزشک در برخی بخش‌های کرمان/ مراجعه بیماران به مرکز استان

کرمان- فرماندار کرمان با اشاره به کمبود پزشک و تجهیزات درمانی در برخی بخش‌های کرمان، از مراجعه بیماران به مرکز استان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان، علی بابایی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان ضمن تقدیر از کادر درمان گفت: هرگز خدمات ایثارگرانه این عزیزان در ایام کرونا فراموش نمی‌شود؛ همانطور […]

کرمان- فرماندار کرمان با اشاره به کمبود پزشک و تجهیزات درمانی در برخی بخش‌های کرمان، از مراجعه بیماران به مرکز استان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان، علی بابایی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان ضمن تقدیر از کادر درمان گفت: هرگز خدمات ایثارگرانه این عزیزان در ایام کرونا فراموش نمی‌شود؛ همانطور که زحمات بسیاری از این عزیزان که با حداقل امکانات در دورافتاده‌ترین مناطق در حال خدمت هستند، نباید از نظر دور بماند.

وی ضمن تشریح مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی بخشهای شش گانه شهرستان، اظهار داشت: بهداشت و درمان از اولویت‌های فرمانداری بوده و همواره در برنامه ریزی و اعتبارات مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

فرماندار کرمان ضمن اشاره به کمبود پزشک در بخش‌ها بیان داشت: فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب پزشکان از مهمترین نیازهای مراکز درمانی و بهداشتی به ویژه در مناطق محروم است.

بابایی ضمن تاکید بر گستردگی شهرستان و فاصله مرکز بخش‌ها با کرمان گفت: با کمبود امکانات و تجهیزات پزشکی در این مراکز، بیمار ناگزیر است برای حفظ جان خود با زحمت فراوان و صرف زمان و هزینه قابل توجهی خود را به مراکز درمانی کرمان برساند.

فرماندار کرمان تاکید کرد: با به‌روزرسانی و افزایش تجهیزات آزمایشگاه، دندانپزشکی و سونوگرافی بخش قابل توجهی از مراجعات به مراکز بهداشتی و درمانی مرکز استان کاسته خواهد شد.

مشکلات مربوط به بیمه، اورژانس، استفاده بهینه از موقوفه‌ها از سایر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

احمدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم ضمن تقدیر از توجه فرماندار به بخش بهداشت و درمان گفت: به زودی ضمن بازدید از بخشهای شهرستان کرمان، اقدامات خوبی در این زمینه صورت خواهد گرفت.

کد خبر 5800584

[ad_1]

[ad_2]

کمبود پزشک در برخی بخش‌های کرمان/ مراجعه بیماران به مرکز استان

منبع: مــهر
? کمبود پزشک در برخی بخش‌های کرمان/ مراجعه بیماران به مرکز استان