کلید پیروزی فلسطین، مقاومت است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور، کلید پیروزی فلسطین را مقاومت دانست و گفت: مردم فلسطین در این موضوع پیروز صحنه هستند و قطعا این حرکت، در تاریخ ثبت خواهد شد. به گزارش نذیر کرماناز کرمان ،سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشوربا گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد […]

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور، کلید پیروزی فلسطین را مقاومت دانست و گفت: مردم فلسطین در این موضوع پیروز صحنه هستند و قطعا این حرکت، در تاریخ ثبت خواهد شد.

به گزارش نذیر کرماناز کرمان ،سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشوربا گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی وشهدای غزه گفت: عقبه ملت بزرگ ایران و عقبه مردم کرمان مخصوصاً در این ۴۵ سال پرافتخار انقلاب اسلامی ،در دوران دفاع مقدس و بعد از آن عقبه ای است پرافتخار ،با عزت، هوشمند ، ارزشمند ، ماندگار و جاوید است.

وی افزود: شهید بزرگ حاج قاسم سلیمانی یک کرمانی است که امروز مایه عزت بشریت است کرمان امروز کرمان جهانی است.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین کشور گفت: جریان عملیات جدید فلسطین و رزمندگان فلسطین و حماس یک موضوع جدید و یک طراحی جدید نبود و ۷۵ سال مردم مظلوم را قتل عام کردند و آن‌ها را خواستند که از سرزمینشان دور کنند.

وی تاکید کرد: ۷۵ سال این مردم در جنگ هستند و در حین جنگ یک عملیات و طوفان نو رو راه انداختند که دنیا را آگاه کنند که باید حکومت جلاد صهیونیست محو شود .

سردار معروفی بیان کرد: این نشانه بزرگی رزمندگان عزیز ما در جبهه مقاومت و غزه و فلسطین است و به خوبی نقش سردار دل‌ها در این جنگ‌ها نمایان است.

وی تصریح کرد: چقدر زیبا امام عظیم شان ما از دشمنان به خوبی مثال زده و آنا را به غده سرطانی تشبیه کرد که باید تامل کرد و هرچه زودتر این غده که مثال برای دشمنان و صهیونیست‌ها است نیز باید هرچه زودتر اسرائیل نابود شود رئیس جمهور خبیث و فراموشکار آمریکا گفته است، اگه اسرائیلی نبود ما آن را ایجاد می‌کردیم.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: سوال اینجاست که برای چه هدفی این کار را می‌خواستند انجام بدهند؟ و چرا این حکومت نسل کش را تشکیل می دادند آیا هدفی غیر از خونخواری داشتند.

وی افزود: امروز حرکت‌های بزرگی که در جهان انجام می‌شود بزرگترین پدیده است؛ و حرکت درحمایت از فلسطین  ستودنی است، مردم جهان اسلام و مردم دنیا از دولتمردان جلوترهستند و این بیداری یک حرکت و گفتمان جدید است.

سردار معروفی اظهار کرد: کلید پیروزی مقاومت است و مردم فلسطین در این موضوع پیروز صحنه هستند و قطعا این حرکت، در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مردم جهان طوفان به پا کردند واین به همه ثابت شد که حوزه سیاسی است، گفت: مردم عزتمند غزه، ملت بزرگ ایران جان و چشم ،روح و قلب  و همه وجودشان در کنار شماست و ما شما را از خود جدا نمی‌دانیم.

سردار معروفی بیان کرد:  در ۱۳ دی ۹۸ قلب شهید سلیمانی را دشمنان از تپش انداختند تا قلب مقاومت از کار بیفتد اما دیدید که نشد، و این جا حرف رهبر کاملا معلوم است که مکتب شهید سلیمانی ازخود سلیمانی برتر است و او زنده است و تمامی ندارد .

معاون هماهنگی بسیج مستضعفین کشور افزود: دنیا فراموش کرده بود که فلسطین هست و امروز کسانی که سناریو و طراح رژیم غاصب صهیونیستی هستند توسط مردم جهان محکوم می شوند.

وی گفت: ما باید حرکت ها در دفاع از مردم فلسطین را پاس بداریم و مراقبت کنیم و حساسیت داشته باشیم، اولین موضوع جریان مردم فلسطین و غیرتمند غزه است ، اسراییل کودک کش بیش از ۴ هزار کودک را کشتند و نگذاشتند که به آن‌ها تنفس برسد و به آن‌ها خیانت کردند.

سردار معروفی گفت: از سوی دیگر کسانی که پارسال می‌خواستند ملت ایران و انقلاب را شکست بدهند، همان‌ها الان پیام می‌دهند که به غزه بگویید استقامت کنند.

معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفین کشور گفت: این کینه مقدس را در وجودتان حفظ کنید و همان چیزی که امام عظیم شان ما در دوران دفاع مقدس عنوان کرد که دشمنان ایران اسلامی دست بردار نیستند؛ بنابراین باید اتحاد را حفظ کنیم و نگذاریم بین مردم و دولت انشقاق ایجاد شود چراکه دشمن منتظر چنین موردی است.

وی باقدردانی از راهپیمایی مردم کرمان، تاکید کرد: امروز همه مقاومت ومظلومین، منتظرند ببینید چگونه آن‌ها را حمایت می‌کنیم و در کنار سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی چه قدر پر رنگ و باشکوه در کنار فرمانده مان این حرکت را پاس میداریم.

 




کلید پیروزی فلسطین، مقاومت است

منبع: خــبرگزاری بســیج
? کلید پیروزی فلسطین، مقاومت است